Omgång 6: Frölunda HC - HV71

Sant. En ny tränare MÅSTE in. Man kan inte vänta för länge. För då blir vi avhängda.

Lakun: Precis det jag försökt påpeka i mina tidigare inlägg, att avståndet kan vara så pass stort att det inte går att hämta in

Är en rätt intressant diskussion om Dahlén!
Vi som vill ha bort han får galla över oss!
Men ni sin ser det vi andra inte ser, vad är det vi missat?

stolpen säger “fuck”

Jag tycker man ska försöka skära ner på 3 femmor resten av matchen. Bombardera Frölunda-målisen med skott från ALLA vinklar och hugg som bara satan på returerna. Tackla som om de inte fanns någon morgondag!

Backarna tittar alldeles för mycket på pucken och glömmer räkna in spelare, samma som alla matcher hittills i år ! Såna saker ska Dahlén definitivt kunna hjälpa till att åtgärda … undrar om han verkligen gör det ?

Jag tror inte det , han matar nog bara samma fras som han kör i intervjuerna varje paus:
“det är bara att köra på” !

det roliga är att ingen verkar tycka han gör något bra.
Hälften säger sparka Dahlén, hälften säger “nej, sparka dahlén om 15 omgångar istället”.

Blir så trött på er som tycker att Det är spelarnas fel och att Dahlen passar för jobbet. Det är Dahlen som är boss han ska stå för en spelide som spelet ska gå efter. Just nu så finns ingen spelide alls. Och det kan ju inte vara någon annans fel än Dahlens!??? Förklara för mig! Gick som sagt hem efter 8.41 idag och tänker inte återvända förrän nån ändring har gjorts. Älskar såklart mitt Hv. Men tyvärr inte helhjärtat just nu.

Rätta tendenser i andra, själaglad när jag ser hur Brett Sterling åker in på mål efter avblåsning. Vilja, svett och tårar, Forza HVBLÅ!

I allt det negativa har Gunnarsson vart fantastisk!!

Vi har officiellt en ny förstemålvakt, den saken är säker

Jag gillar Gunnarsson!!!

Inte alls såg du dom senaste räddningarna vi hade haft minst 5-0 med wesslan fortsatt i mål :exclamation:

Säga vad man vill om spelet med herregud va kung Krog är på teckningar…Gunnar har spelat till sig förstaspaden i mina ögon.

Jag säger bara Gunnarsson!!! Kämpa HV, bli förbannade, skjut, djävlas kom igen. Dahlén kommer att prata om karaktär efter matchen.

Gunnarsson galet bra idag.

StefanJ Johansson ser väldigt obekväm ut.

Fortsätt drömma, fuck ska väck :angry:

Men Men det hjälper det när det är URKASS framåt :frowning:

Kan instämma med övriga ang Gunnarsson, han är en stor anledning till att Frölunda bara har 3-0

Ja, undra om f–skapet har någon karaktär själv och avgå pronto…