Omgång 6: Frölunda HC - HV71

Tjänstefel av Dahlén om han inte startar med Gunnar i nästa match.

De kommande dagarna blir mycket intressanta

Perspektiv: Nu sitter man å hoppas på att HV skall spräcka nollan…

Vad tror du händer??

Möjligt… Men efter 12 omgångar då? Då har uffe en del tid kvar? Frågan är ju verkligen om tränarbyte skulle hjälpa. Kanske… Kanske inte…

Om det som Simon skrev tidigare i tråden stämmer kommer det nog ske lite händelser, sedan kan vi nog förvänta oss många tomma platser i Kinnarps på tisdag mot MODO

Oavsett hur knasigt Dahlén formerar kedjorna/femmorna så kan man knappast lägga all skuld på honom.
Det är inte Dahlén som bara tittar puck och missar helt i markeringarna, agerar lojt i passningsspelet etc. Spelarna har, tro det eller ej, faktiskt också ett ansvar. Vissa kommentarer/inlägg här får det ju att låta som att det är Dahlén som är målvakt, back och forward samtidigt som han coachar. När folk skriver saker i stil med “Avgå Dahlén” efter 1-0 så mår man ju bara illa. Snacka om enögda. Istället för att klaga på Fälth som tar en horribel utvisning eller Larsson som totalt missar i markeringsspelet så får Dahlén ta all skit.
Man blir ju mörkrädd när man läser vad vissa tänker. Förstår sedan inte människor som väljer att lämna arenan eller stänger av tv:n ett par minuter in i matchen…medgångssupportrar är det värsta jag vet, tvi!
För inte tala om alla som sitter och förolämpar och skriver en massa nedsättande kommentarer om tränarna/spelarna, hur tror ni att deras barn/fruar/vänner känner sig när de läser sådan skit? Njeh sånt bottenskarp kan jag gott vara utan.

Vi kommer vända skäppet. Jag är inte orolig

Jag tror det kommer springas en jävla massa i HV-korridorerna, det kommer hållas möten och många med slips kommer göra sånt de brukar.

Sen kommer allmänheten inte få höra ett skit.

WORD

Häftigt.

Coolt

Hoppas att alla som kan tar sig dit. Laget behöver allt stöd de kan få just nu, inte mindre…

“49 matcher kvar”

F*CK
Men enda plumpen i protokollet är att vi inte gör mål…
Nu är det 49 matcher kvar och andra nollan med flest insläppta mål!
Och nu skall vi titta på video
:smiley:

Bortförklaring efter bortförklaring efter bortförklaring

Ulf Dahlén: “…det är 49 omgångar kvar att jobba på…”

Glädjeämne: Gunnarsson. Negativt. Försvaret, offensiven.

Ok med ett snitt på 1p /match blir det 49+5=54p undrar om det räcker tillslutspel :question:

Nej och åter nej!!!