Omgång 6: HV71 - Skellefteå AIK

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Bra PP denna gång, Camara påminner om Gretzky med sina krispiga passningar. Martinsson är som Coffey under hans glansdagar. Ikonen ganska lik Kenta Nilsson. I Holmström har vi en Glenn Andersson. Det enda jag saknar är en Messier typ men tror och hoppas att Fröberg axlar den rollen- han har ju potentialen.

Jocke!!! :smiley:

Nya publik favoriten Robert!
Ikonen
Holmström
Listan på spelare kan göras lång
Gemensam nämnare Johan Hult!
Vi skeptiker har sagt detta sen tidig sommar C/Fw är på tok för trubbig. Ledningen måste vakna annars är 13/14 i antågande.

Spelvändningar är vårt enda offensiva vapen just nu.

Helvete va värd han är de målet Andersson!!

Vet inte… Jag tycker Camara gör mycket rätt också.

Tycker ändå camara syns lite. Han gört något iallafall. Bra skott där… nära.

Tänk att vi amatörtyckare kan få Hult att framstå som brutalt okunnig :unamused:

Man får tycka olika :slight_smile:

Är Camara på riktigt? Syns men händer ingenting. Noll känsla varken i skotten eller passningarna. Patetiskt att han försökte sig på en Foppa mot dif…

Nä. Inte här i Sverige.
Jag har inte gett upp hoppet om varken Camara eller laget ännu…

Jag tycker Ikonen och Holmström ska bort före Camara.

Camara har skapat chanser i sina matcher även om han bränt dem…

Är fröberg på riktigt? Glider runt som om det är allmis och försöker se cool ut. 80-talet ringde och ville ha tillbaka sin diviga tjeck

syns man gört man något rätt iallafall, betyder att man är på rätt ställe. Tycker han har ett hyffsat skott.

Vi är starkt behov av offensiv spets, grundstommen är bra men vi behöver de lilla extra

Hade inte gråtit om de alla var borta nästa vecka.

Är Ikonen på riktigt? Är han ens med?

Nyförvärven är fortsatt sämst. När bryter man kontrakten?

Visst han är ingen pp spelare camara. Men Davestar.
Är han sååå jävla dålig som du o alla andra vill få de o framstå.?
Bara i denna perioden har han haft två tre riktigt farliga skott.
Killen behöver utdelning. Han jobbar o sliter häcken av sig varje byte.
Sen är han ingen skicklig spelare de kan jag hålla med om o han ska inte spela pp.
Men de är nog ingen i denna a trupp som ska göra tyvärr. Bättre o spela en juniorfemma i den spelformen.
Men tycker kritiken mot camara är orättvis om jag ska vara ärlig.
Däremot ikonen!!
GUD VA DÅLIG HAN ÄR!!!