Omgång 6: Skellefteå AIK - HV71

allt under 5 målsförlust idag är en bragd av HV

Känner mest o shit here we go again…

1 gillning

Dom måste vinna idag. Spelarna har lirat hockey i flera år man måste kunna prestera bättre trots en tränare som inte vet vad han pratar om.

2 gillningar

Kanske testa med Träff i laget en sån här match !
Tycker HV blivit lite statiska i spelet så det kan ibland hjälpa med en pigg junior .
Den här matchen är det ändå ingen som tror att HV ska kunna vinna så varför inte chansa lite - tycker han sett bra ut när han spelat .

Träff inte med på norrlandsturnén tyvärr.

Exakt så.

1 gillning

inte lätt man är tvungna att spela ett spel som påtvingas av sämsta tränaren i SHL historia

Har en liten dröm om att vi nu enbart kör efter lindboms spelsystem förra året, inga krussiduller. Hoppas krismötet var långt och att Lindbom kopplades upp på en länk!

Ja herregud att man utsätter sig för detta gång på gång. Med tanke på senaste matcherna också.
Hoppet är det sista som överger mig.
Fick gå ut på lokal och ta små till att börja med.
Väl hemma finns det andra resurser.
Släpp pucken!!

1 gillning

Äntligen får Landen chansen!

3 gillningar

Tack för tipset! Beställde hem deras pilsner för att testa senare. Även den redig
:stuck_out_tongue_winking_eye:
edit

1 gillning

Alla vi som, mot bättre vetande, ändå kommer kolla ikväll , trots stor chans till ökad mental ohälsa, måste vara motsatsen till medgångssupportrar. Skål på er! Nu öppnar jag dagens första EPA.

6 gillningar

Ni kan byta kanal när 3-0-målet faller - det är onödigt att ni plågas mer än nödvändigt .

Eller när Monten börjar hånle i båset när vi är utspelade…

image
Släpp pucken!
Här ska det tammefan liiiidas.

Lugn nu mina damer och herrar! Himlen är mulen och vinden ligger på…

Blir vinst idag!

4 gillningar

Vad är Landéns styrkor?

Ge matcher 6-7 minuter så ser vi vart detta ta vägen. Tror däremot inte ZAIK behöver så lång tid på sig.

Defensiv pjäs skulle jag säga.

1 gillning