Stämmer, den var helt ok men kändes väldigt stressad i tempo. Man hoppade väldigt fort genom de olika faserna. Skulle ge den typ 6/10, lite av en missad möjlighet till något med så hög potential.
Det blev väldigt överraskande i del två när huvudpersonen i del ett, han som räddade Ellie blev ihjälslagen i del två. Jag blev jätteledsen då.
Ni har inte träffat min fru
Stå på dig, fruar kan väl råka ut för betydligt värre saker än att mannen skaffar en Ps5.
Håller med ovan: the last of us är fan svinbra. Har försökt ge mig på elden ring när den kom men tröttnade extremt fort.
Kan rekommendera God of War Ragnarök! Bland dom bästa spelen jag har spelat…
Det är nog bra om man kör ettan (2018) först dock, annars kan det bli lite svårt att hänga med.
Själv rullar det på med Pokémon här fortfarande . Är 26 och tänker inte sluta än på ett tag!
fullständigt älskade dark soulds 3 dock! Men elden kände jag mig visst lite vilsen i, kom aldrig in i det.
Sällan känt mig så mycket som en boomer som när jag skulle spela GoW på PS5an… alla dessa knappkombinationer och f-n vet vad
Preach!
RDR2 är det bästa spelet som gjorts. Förstörde min konsolupplevelse helt då inget spel kommer i närheten av det
God of War håller jag högt. Men jag tror nog fan att Firewatch är det bästa spelet jag någonsin spelat.
Ja, det är också riktigt bra!
Fasen vad folk rabblar bra spel.
RDR 1&2, GoW (har inte lirat Ragnarök då jag inte har en PS5 än pga. småbarn och ingen tid), The last of us som är ett av mina absoluta favoriter på konsol (ettan klart bättre än tvåan enligt mig, men tvåan var fortfarande bra förutom slutet).
Och så nämns Firewatch som är ett himla mysigt spel.
Nämner ett par andra som spelats mycket hos mig. Jag är en sucker för Soulsborne-spelen och Sekrio. Och går vi bakåt i tiden så har Mass Effect och Star Wars Knights of the Old Republic lirats i stora mängder.
firewatch topp 3 asså riktigt jäkla bra
Firewatch hade en otrolig story och var väldigt snyggt gjort. Måste spela om det nån dag.
Har också spelat många timmar Kotor 2. Synd att de aldrig hann göra färdigt spelet, det känns väldigt kort i original.
Just nu spelar jag mycket Stellaris (4x grand strategy) samt Kingdom Come: Deliverance. Det sistnämnda har också en fantastisk storyline.
Ragnarök är iaf portat till PC sedan någon månad tillbaka. Funderar på att spela igenom det typ… Snart!
Spel är kul och det spelas mkt här hemma. Några personliga favoriter.
- Skyrim
- Final Fantasy 7
- Zelda ocarina of time
- Divinity original sin 2
- Bloodborne
- Dishonored
- Samt World of warcraft
Extremt genomtänkt, lägger gärna till Soma och What remains of edith finch. Rekommenderar alltid This War of Mine, väldig olika andra spel här men väldigt bra gjort!
Gjorde det! Firewatch tillhör dock kategorin av spel som är mycket bättre första gången, men fan vilket spel det är! Riktigt bra!
back in the days älskade jag Alan wake, vart inte så förtjust i 2an dock, kom bara 40minuter in. Första är ett av mina favoritspel.
Brothers: A tale of two sons - är också riktigt bra! Lite av en doldis. Gillar man det rekommenderar jag också A Way Out!