Va och såg Johnossi i Skövde ikväll. Så bra, dem levererade verkligen. Vill se dem igen, finns mer att hämta där! Någon annan som gillar dem? I allt HV-grå elände så va detta dagens särklass bästa underhållning.
De är rätt bra får man ändå säga, men Skövde åker man ogärna frivilligt till, även om det ligger nästgårds för min del. Nej, Jönköping är det som gäller en matchdag till ära
Spenderade en gång sju timmar i Skövde pga inställlt tåg mot Stockholm. Ligger i toppen på värsta mellanlandning i livet och då har jag en gång avlagt en timma på Sävsjö tågstation.
Recensionen av Skövde kunde jag varit utan Har inget att säga om orten. Nu var det nu närmast hemifrån för att faktiskt få se Johnossi.
åh satan jag upplevde något liknande men fast i Mjölby när Örebrotågen kom aldrig. Tvungen ta mig till Linköping och sover över hotell där…
Alltså, jag kommer inte längre på nåt annat kul att läsa på internet utöver detta forum. Bortsett från Instagram då.
Det känns lite tunt. Nån som har nåt tips?
Jag spenderar orimligt mycket tid på reddit
Jag tycker Skövde är helt OK. Har varit där hyfsat mycket och åkt runt stan på bussar. Speciellt på sommaren är det fint tycker jag.
Sju timmar låter ju iofs inte så kul
Skall till skövde på fredag, dottern lirar hockey-cup.
[CJ_17 angående tips till tråden, någon utöver jag som är helt urflippad på TV spel. Även att jag är jättegammal har jag klarat alla Assassins Creed t.ex.
Kanske kunde vara nåt. Det hade jag också tänkt på, nåt kul spel. Körde Battlefield för 14 år sen typ. Finns det ens kvar?
Har testat Battlefield också, annars skulle jag rekommendera The Last of us eller Uncharted. Betydligt billigare nöje än att spela bort pengarna på spelbolag. Men jag är tveksam till att slänga ut 7000:- på nya PS5.
Det finns 2 spel jag spelar.
Wreckfest & Hell Let Loose
Båda på Xbox. Är de fler som lirar så säg till, vi har ett hyfsat gubbdagis där
Har sett lite tävlingar på Youtube från Gran Turismo 7. Är skapligt sugen på att köpa ett PS5, ratt och pedaler men jag får nog svårt att motivera det inköpet för frugan
Ah. Jag har aldrig testat att be om lov. Min taktik va att ställa de på tv-bänken bara!
Last of Us är fanimej helt fantastisk!
Särskilt första är ett mästerverk, 2an var också otroligt bra men något sämre storymässigt enligt mig. Gameplay var dock kanon.
När jag spelade igenom dessa är fortfarande den enda gången min sambo suttit bredvid och kollat när jag spelat, enbart för att hon ville följa storyn, det säger en del.
Precis det var en fantastisk historia. Har det inte gjorts filmserie?
Finns en serie som har 1 säsong än sålänge. Riktigt bra den med
Det är lättare att få förlåtelse än att få tillåtelse.
Go for it!