Ingen av oss är friluftsmänniskor men vi är jävligt trevliga och tycker om att ha skoj
“Jävligt trevliga och tycker om att ha skoj”
Hörde att de har höstrunk i grupp på Tabergs topp. Kanske kan va nåt? Man behöver ju inte gå upp om det där med motion tar emot. Och i grupp kan man ju bytas av.
Tack för tipset!
@Lappkalle, ni kan alltid gå till Pettans restaurang, El Gordo. Jag har aldrig varit där men ser rätt trevligt ut.
Får vi se @Quila i Stockholm i mars? Bra dag att vara ett Kent-fan (inte nubben!!)
Vaknade imorse till de underbara nyheterna att kent ska göra tre spelningar i mars. Wow! Hoppas innerligt jag får möjlighet att gå Ska du dit @jonney?
Räkna in mig MIDVH👌
Härligt!
Jisses nubben asså, vilka spår han lämnat. Det har satt sig. Unikt i sitt slag
På tal om satan, första släppet till Sweden Rock är fan helt gudomligt.
helt jävla sjukt vilket släpp, det blir nog till att åka bara jag kan få ledigt!
Ja jag såg det. Inget mellanår där inte.
Tyvärr har äldsta dotter bestämt att hon fyller år just den helgen varje år, så jag har lite svårt att ta mig dit på ett tag.
Tänkte samma men hunden har ingen hundvakt då. Får sikta på Copenhell om det blir lika bra antar jag.
Jag ska försöka lösa biljetter. Bor i Stockholm men uppvuxen i Eskilstuna. Aldrig sett dem live och tycker det är dags.
September borde vara en månad med total avhållsamhet från romantiska aktiviteter för oss som gillar riktig musik
tillverkningen bör ju inte vara 10 månader före eventet?
Vad är det för märklig grej med extrem belastning som ligger överst hela tiden?
se HV71fans.se-tråden, vi diskuterar det där och @winston, som är teknik-begåvad, undersöker.
Nu föll polletten ner