Prata om det du vill tråden

The burning crusade är en absolut favorit. Satan vad jag älskade WoW när det var nytt, Peak Internet alltså! Sådant ser man inte igen, tyvärr…

Kent?
Jag kan bara säga att jag gjort för mkt.
Vad händer nu när Jocke öppnar upp
Givetvis fick jag lösa biljetter till söndagens konsert nästa år.
Men verkar som om onsdag är sista?

1 gillning

Ja det är länge sedan, 2007 släpptes det. Min favvo expansion är Wrath of the lich king. MEn lirar än, inget hardcore men par månader på varje expansion kanske.

1 gillning

lirar du cats får du säga till, I spelar resrp druid :slight_smile: på ghennas!

Wotlk, det bästa som hänt spelvärlden. Hardcore raidade Ulduar och ICC. Så sjukligt bra.

Lirar Prot paladin på twisting nether. Mainade resto druid i typ 6 år =)

Körde balance druid under ett flertal år, främst i WotLK och Cataclysm, slutade i början av Mists.

Vi var långt ifrån bäst i vår guild, men det är fortfarande ett av de bästa spelminnena jag har när vi till slut lyckades ta Lich King :slightly_smiling_face:

Balancedruid här också, vågar inte tänka på hur många timmar man plöjt :blush:

1 gillning

Otroligt förvånad att ni lyckats namedroppa så många bra spel men helt glömt bort att nämna ett av de bästa RPG-spelen i form av The Witcher 3: Wild Hunt. Troligen det bästa spelet jag spelat på konsol, bortsett från Zelda: Ocarina of Time på N64 och Zelda: Breath of the Wild på Switch. Bubblare är Xena: Warrior Princess på PS1 men det är troligen mer nostalgi än bra gameplay.

Snackar vi PC så är ju World of Warcraft svårt att ko konkurera med. Tyvärr har det gått utför de ända sedan Legion. Testat lite Season of Discovery och HC men det går inte annat än att man längtar tillbaka till TBC, WOTLK och glansdagarna. Försökte mig på Final Fantasy, med förhoppning om att hitta ett nytt spel att nörda sig ner i, men det var ett rejält snedsteg. Får istället gott hålla mig till diverse mobilspel så som exempelvis Heartstone, Watcher of Realms och då och då så återvänder man till Pokémon GO. Saknar dock tiden när man hade ett spel man utan problem kunde spela fem timmar+ i sträck och bara försvinna i.

1 gillning

Växte upp i en annan tid. Inga dataspel, inga mobiler, facebook, instagram eller annat.

Vad vi gjorde?
Jagade tjejer! Varje fredag o lördag. De andra dagarna drömde vi om de :sunglasses:
Gubbakulan, Björnholmen, Ekåsen, Huskvarnaparken.
Vi hade inte sommar eller vintertid heller. Allt bara rullade på.

Hoppas ni har lika roligt som vi hade :stuck_out_tongue_winking_eye:

“Livet är en fest” med Nationalteatern rekommenderas om Ni vill veta hur det kändes för oss när vi inga tjejer fick tag i :joy: :joy: :innocent: :innocent:

4 gillningar

På tal om RPG-spel så kommer ju Fable 4 till nästa år. Det är också en fantastisk spelserie.

Kent, ja.

Jag kommer inte jaga biljetter till 6 överhypade konserter utan räknar kallt med att bandet får en ego-boost och snart drar ut lite bredare. :slight_smile:

1 gillning

Jo jag växte upp i samma tid Steve, men man får anpassa sig. Man får t.ex. hoppas på att batteriet i mobilen inte lägger av på flygplatsen eftersom man inte har pappersbiljetter längre.

2 gillningar

Måste dock säga att den senaste expansionen är typ bland de bästa de gjort faktiskt. Sen tror jag att många tycker TBC och WOTLK är bäst bara för spelet var rätt nytt och så. Jag har sjukt fina minnen från wotlk, fina dagar/år=P

Eller så har man fortfarande pappersbiljetter i bakfickan. Paniken på Heathrow för ett antal år sedan bland alla de vars mobilbatterier var på upphällningen var märklig. 1500 passagerare och så totalt tre laddstationer med 4 uttag i varje. Folk bjöd över varandra för att få några minuter av helig el.

(Dimma såklart och det mesta blev inställt)

Pappersbiljett är ett måste :raised_hands:

Är det så pass? Värt att komma tillbaka menar du?

Hur fan kunde jag bomma Wild Hunt? Även det är många timmar nerplöjt i. Och Zelda-spelen… Ojoj!

1 gillning

Jag har en polare som skaffade RDR2 när det kom portat till PC och det var en hel del problem med gameplay. Jag vet inte om jag vågar lite på att det går vägen med Ragnarök.
Sedan skulle jag garanterat behöva uppgradera min spelmaskin (8-10 år på nacken nu) för att klara av att spela det, så då är det nog billigare att skaffa en PS5. :smiley:

Inser att jag spammar denna tråden lite nu, men kom precis på all tid man lagt på Metal Gear Solid-serien. Köpte första till PS1 lite slumpmässigt (kände igen titeln från en demo-skiva) när jag var väldigt ung och sedan var jag fast. Köpte PS3 specifikt för att MGS4 kom ut där.