Prata om det du vill tråden

Riktigt sjuk haha

Jag tänkte gå på försäsongsmatchen i Frölundaborg och leta efter spelarna runtom arenan :squinting_face_with_tongue:, vet att de körde fotboll utomhus som uppvärmning sist de mötte Frölunda i Frölundaborg :winking_face_with_tongue:

Kicka boll innan match känns dock standard oavsett lag :wink:

1 gillning

Jag fick en uppmaning av Andersson711 att skärpa mig på den här tråden och inte prata om matematik och schack. Så jag testar något annat, är de här sex herrarna ett föredöme för Svensk hockeyfanskultur? ordet är fritt.

2 gillningar

Jag ser det här som en diversetråd där man kan (eller i alla fall borde) kunna prata om just vad man vill, om det är schack, rymdresor, eller om statsministern har en rolig frisyr är en annan sak. Det du skrev om ris tycker jag passar in i den här tråden, om någon annan har en annan åsikt får den väl ha det då, man behöver inte hålla med.

1 gillning

Jag väntar bara på ett svar från Andersson 711, om han inte godkänner detta gör jag ett nytt försök.

Gör så, helt okej för min del

Varför är de bruna i baken

Här närmar vi oss ju ändå en bra och rimlig nivå. Du är något på spåret här. Bra!

5 gillningar

De har tittat på 7e matchen, finalen 2004.

Fan vilka skitstövlar AB är med sina rubriker, ”Nylander stoppas” som då handlar om att han inte får intervjuas :persevering_face:

1 gillning

Ja.. det är ju inte deras första decennium dom gör så i…

1 gillning

Nu står det Stoppas från att göra intervjuer

Haha fler som klagat

En toppdag för en HV och hockeysupporter! Dichow och Fisken regerar. Heponiemi ”klar”, Tre kronor går till semifinal efter bra match och DANMARK slår ut Canada!!! :+1::+1::+1::+1::crown::crown::crown::crown:

8 gillningar

När man läser detta och tänker att HV gnällt över att vi HV-fans gnällt…….

1 gillning

4 gillningar

Den första är väl Vegas Golden Knights, men vilken är den andra?

Henderson Silver Knights. Ahl-laget.
Jag är i deras träningshall.

3 gillningar

Silver Kniggits!

3 gillningar