OK, jag fattar. Jag har ingen koll på AHL (lagen, spelarna, och vad det nu finns för detaljer) även om jag vet vad det är.
Så det är här du gömmer dig
Sprider bandyns budskap över världen.
Återhämtat dig nu efter guldet, både fysiskt och mentalt?
Har sett lite lax men ingen som nappar
Jodå det har jag nu är det ju semester sen kör vi till hösten igen!
Och nu ska man dras med det där helvetes CHL
@Diabolics har du varit i SF nyligen din gottegris?
Det är ju det bästa med att hålla sig undan toppen av SHL, att vi slipper det satans CHL. Bara de där j-a top scorer-tröjor och -hjälmarna får mig att tappa det. Hoppas vi lämnar CHL snarast. Nu svävar jag iväg från ämnet kanske men hellre att vi kört en serie med de bästa finska lagen och kanske vinnarna från Dk och No.
Ölfestival i Budapest.
För mig, som bara dricker Norrlands Guld till vardags, finns så sjukt mycket att lära sig.
Finns det öl-nördar här på forumet? Tänker att 50% av er faktiskt är det…
Fantastisk stad och öl är ju alltid fantastiskt så du verkar ha en riktig fullträff till helg!
Royal export är dåligt och nästan allt annat är bra!
skämt och sidor. var lite av en smakare förut men kom av mig (Norrlands guld är typ bäst ändå)
skulle däremot rekommendera omnipollo, finns super trevlig pub i Stockholm med där jag brukade hänga när jag bodde där. väääldigt bra öl i olika sorter.
Tycker det är riktigt kul att få smaka, både bra och dåligt.
Det jag lär mig denna helg är främst vad jag INTE tycker om…
Jag gillar inte triple ipa eller starkare.
Gillar stout, men om de är milda eller har en eftersmak av choklad snarare än alkohol.
Superglad i smoothi-sour grejer.
Frågan är hur gott det är en tisdag efter pastan.
Just idag är de gudomliga!!
Just Omnipollo vet jag hade bra Stout (er?) samt frukltigt/syrligt. Ska jag ta något konstig öl (dvs inte ljus lager) Blir det stout eller fruktigt - Omnipollo vet jag hade båda av yttersta kvalité. Problemet brukar bli att på lokal får man slänga upp 90-120kr för en sådan öl.. Lite för mycket smålänning.
Självklart
Förra helgen spenderades i goda vänners slag… och med ölbärs!
Vi är ju några som återfinns på Untappd-appen.
Du hittar mig, inte helt oväntat, om du söker på Diabolics
Las Vegas och IPA. Inte alls avundsjuk.
(Även om jag kan vara utan Las Vegas om jag får IPAn)