Hade räckt med tigers
Är det ingen som har en gissning?
Tedenby?
Korrekt!!
Haha, var där och såg bortamatch med Nittorp nyligen. Speakern bröt härligt på engelska men övrigt småländska… ”taaaajgääs paawäpläj presenteras av…” Riktigt härligt.
Nytt avsnitt av Xenonomorphing podcast ute, om Alien-franchiset (serier, filmer, med mera). Det här avsnittet handlar om den kommande TV-serien av Noah Hawley.
Rätt sjukt att nära 1/4 svarar ja på frågan. Gällande Fredrik Claessons nya kontrakt. Från AB.
”Skulle du kunna spela i Ryssland?
Ja, om pengarna är de rätta
23%
Nej (din röst)
77%
Frågan ställdes den 13 juni 2025. Totalt har 13792 personer svarat på frågan.”
Jag kommer att om en stund dra iväg till Huskvarnas arena Vapenvallen för att kolla damernas seriefinal mot Enskede från Stockholm. Har sett tre av deras matcher tidigare iår, HFF har ett grymt lag jag är helsåld på detta laget. Tjejerna spelar en fantastisk rolig fotboll, kl.14:00 om ni till äventyrs har tid över.
Vilken firre! jag fångade en brax en gång! Kul att se att du lever, firat tills nu?!
Jodå jag lever!
Är ju fiskesäsong nu nästan bättre än hockeysäsong
Nu är jag i och för sig totalt glömsk så jag kanske har tagit upp det här innan, men skulle man inte kunna ha en del av forumet där man kan prata annat än hockey? En diversetråd som den här är bra men så att det kanske är mer organiserat. Om det inte blir av kan vi fortsätta ha den här tråden, det är lugnt, bara en fundering så där.
Tycker att ”Prata om det du vill” omfattar det mesta. Vi har trådar så det räcker och blir över!
Ingen stödlinje mao
Är det nån som har innehav i fingerprint?
Nej. Nästan glömt bort att det bolaget fanns.
Var det något speciellt du tänkte på angående det?
Tänkte om nån visste hur det ser ut lite mer i bolaget. Går de med vinst. Varför rasade det?
En del lyssning
Och läsning
(På engelska)