Prata om det du vill tråden

Okej tack

Man läser ’överallt’ om saknaden efter Diogo, men ingenstans om saknaden av hans bror.
Jag vet anledningen till det men tycker ändå att det känns olustigt. Ibland känns det som att personers liv är värda olika mycket.

1 gillning

Hade samma tanke. Det var lite samma känsla även när Johnny Gaudreau och hans bror dog förra året

3 gillningar

Inte för att vara sån, men det dör tusentals människor varje timme som det inte skrivs något alls om. Det är ju Diogo som är specialfallet och inte hans bror.

2 gillningar

Jag har läst några artiklar och där har de båda omkomna skrivits ut med namn, så delar inte riktigt bilden. Båda har nämnts av de som skickat kondoleanser.

1 gillning

Det är precis det jag menar.

1 gillning

Avici - Levels eller Basto - Again and again vilken är bäst tycker ni?

Levels med en hel upploppsraka.

1 gillning

2 bra låtar och ganska jämnt skägg, men tror liten fördel Levels.

2 gillningar

Jag själv tycker Basto är snäppet vassare, men visst påminner låtarna lite om varandra.

Jag svarar: ingen av dom

1 gillning

Strobe - Deadmau5

mic drop.

club edit då hoppas jag eller vad den som är 10min lång heter :rofl:

1 gillning

den heter strobe, allt annat är radio edit och skit. Ingen drop före 6 minuter, ty allt annat är för folk med dålig impulskontroll

här är en nostalgi-lista:

Ja, levels finns med, men endast den instrumentala versionen.. inga jävla vokala fegis-grepp

1 gillning

följer upp med denna, som säger för mycket om mig :sweat_smile:

1 gillning

pstq är grym, brukar gå en del mbma i lurarna här då och då

2 gillningar

Ni har inget med Gunnar Wiklund?

1 gillning

Pstq är tveklöst Sveriges bästa rappare. Tätt följd av organismen. Efter “natt klockan tolv på dagen” så är det “petar på döda saker med pinnar” som går varmt i lurarna hemma. Good times. Sådan jävla nostalgitripp till hardcore raids i wotlk alltså. Jisses vilka plattor som släpptes där ett tag.

Nu förtiden har jag degraderat till mig hederlig black metal, Watain, Gorgorth och Behemoth. Där de sistnämnda är solklara live-favoriter.

3 gillningar

Hej. Jag har säkert en dum fråga men har inte sett Hv71 live på flera år men tänkte ändra på det iår. När släpps biljetter till matcherna?

Sitter på djursjukhus med min hund vilket är hemskt. Veterinären som precis tittade på henne visar sig vara Hugo Alnefelts mamma. Hon kommenterade inte min HV T-shirt…

6 gillningar