Jaddå. Landade 2.5h för sent, men vafan. Nu är jag här. sovit till och från i sju timmar. Är nu på en sådan där biltvätt med massa mexare som går loss på allt. Den bil jag lånar, alla bilar rent generellt är jävligt grisiga, så den behöver saneras. Amerikanerna kör runt i “soptunnor”. De bara hystar skit i bilen, oavsett hur ny/fin/dyr den är. Sjukt beteende. Nu gled Highway patrol in, de skall tydligen göra samma sak.
Nu skall här shoppas!!!
2 gillningar
Fyboda
14 November 2023 18:36
543
Låter gött! Det första jag gjorde när jag landade var att smyga ner till pier 39 och dra en Budweiser och njuta av att man var i amerikat!
1 gillning
Napalm Death.
Gitarristen Jesse Pintado död tog hårt på mig.
Även gitarrist i fenomenala Terrorizer.
Googla Napalm Death - Live Corruption. Finns chans på ”kasta ringen” och vafan(Johan Falk), den där jäveln på forumet hade förstås rätt ändå.
Dagens lunch… kyckling-carbonara. … mums.
3 gillningar
Det var inte häftigt då, bara nu, när man är lite sentimental…
CROHB
16 November 2023 17:06
547
Vita, gula blå har ju inte riktigt koll på det här med plus/minus.
Special Teams räknas väl inte in i den statistiken?
Alltid svårt att bedöma spelare men om man presterar bättre än förväntat innebär ju inte att man är grym.
Landen har gått bra, bättre än väntat, men tre i betyg är vä väl högt jämfört med andra?
Är väl troligen den som ligger som sexa i backuppsättningen just nu, före Maalahti.
Jo men visst räknas plus/minus i special teams
Nä, plusmål räknas bara när du är lika många (eller färre) på banan. Och minusmål det motsatta då.
Osäker hur det är när man plockat målvakten.
1 gillning
Det räknas på samma sätt som om du inte plockat målvakten. Så spel 6 mot 5 räknas som spel 5 mot 5 osv., eftersom du tekniskt sett är lika många spelare på planen.
1 gillning
You suffer skojar man inte bort. Kort och koncis låt
Passar de bra med 3 glas vätskeersättning och en fin lager till carbonaran?
hahahhaa… dagens lunch på ett annat bryggeri, Fieldwork:
2 gillningar
CROHB
18 November 2023 10:07
555
Jag tror att denna uppställning hade gjort det bättre än senaste årens HV ledning:
Coach - Grga
Sportchef - Lejacques
Vice Sportchef - Jompii
Klubbdirektör - Shitkicker
Ordförande - Diabolics
Styrelsemedlemmar - Quila, Zico, Timpan, Jordfelsbrytare, Dovahklin, Robert.76.
Är väl coachen som är det svaga kortet då samarbetet med sportchefen kan bli spänt.
I övrigt är jag helt säker på att denna uppställning hade gjort det bättre än senaste decenniumets ledning…
Vill man ha in en obotlig, okritisk optimist i styrelsen för att balansera upp så finns en kandidat till detta också…
6 gillningar
Luring
18 November 2023 10:22
556
Klockrent! Ser grymt ut men visst hade iaf jag velat haft med “mr minst sm-final” /CROHB nånstans.
Håller med, det hade definitivt gått bättre.
1 gillning
Hade aldrig röstat igenom denna uppställningen. Vilket dravel. Jag ska ha alla roller. Jag kan även tänka mig att sälja korv i kioskerna. Hörs.
5 gillningar
Snarare så att den hade varit helt orealistisk om ditt namn varit med på listan. Nu säger jag kör!
3 gillningar
Förlåt, jag ska vara snäll mot dig de närmsta 6-8 veckorna! Vet att det är en tuff tid.