Tack
ja.
HAHA! Klockrent!
Tips mottages på bra hockeypodd om shl
Lyssnar idag på sanny Svensson , hockeymorgon , femtefemman, nedsläpp Modo ( pratar om alla lag) , vita gula blå.
Finns de några fler bra?
“Släpp sargen” med Niclas Norlindh och Robin Figren finns ju inte längre. Men om du inte har lyssnat på den innan vill jag rekommendera två riktigt kul avsnitt:
-
Avsnitt 79 med Simon Önerud (19 maj 2022)
-
Avsnitt 101 med Oscar Sundh (8 december 2022)
Inga renodlade SHL-relaterade poddar, men Rinkside har en del SHL (men mest AS) och Hockeypuls är bra poddar
Dessa har jag lyssnat på
Lyssna på rinkside med avsnittet Shl special som släpptes för nån vecka sen! Bra avsnitt med Bibic som gäst
Och missa för guds skull inte intervjun med Johannes Salmonsson, den var otroligt underhållande
Den har jag hört . Bibic är bra
Det kommer bli en aningen sen matchtrådstart idag. Anledningen är att jag satt fast i detta i sex timmar:
Var på väg från LA mot SF/Bay Area.
Ett utmärkt tillfälle att skriva matchtråd, ju
Fan att dom ska börja med dom märkligaste sporterna.
Gigantisk plockepin på motorvägen? Sjukt.
Satte fem kryss i dag… Jäkla Luleå som inte fixade kryss med. Hade blivit en fin slant från oddset…
Det är fredag. Har fått i mig min pizza och en öl och jag kommer på mig själv att sitta och känna mig lite glad och lycklig.
Då bortser jag naturligtvis från all skit som i övrigt händer i Sverige och världen.
Det är kolsvart, men plusgrader. Elpriserna är höga men inte omöjliga. Räntan är hög, men på eller nära toppen.
Men framförallt…
Hv har börjat vinna matcher igen… Inte skitbra spel, men klart bättre. Det blir lite lättare att fungera.
Hur mycket påverkar Hv:s prestation ert humör och mentala hälsa?
För tio år sen så kunde jag inte släppa en förlust på flera dagar. Jag var konstant förbannad och det syntes… Med åren har man lärt sig att vi inte är bättre så det blir lättare att ta en förlust.
Håller med, påverkar mig inte lika mycket längre. Den vanligaste känslan de senaste säsongerna har varit besvikelse.
Då är vi åtminstone två bastards. Tack!
Grindcore rules
Tidigt på dagen, men varför inte! saknar tydligt varumärke på flaskan för full pott