Prata om det du vill tråden

Nu till något helt annat:

Jag är på jakt efter nya skor att promenera i på vintern. Promenader sker på vardagar, lunch och middag kring Rocksjön, Vätterpromenaden och Munksjön. Andra promenader i naturen kommer också, men mer sällan.

Just nu har jag kängor avsedda för vandring i skogen. Med andra ord är det svinahala på asfalt. Jag har kikat runt här och var efter ett par nya skor men jag vet inte riktigt vad jag letar efter. Jag är främst ute efter att par skor som är bra mot hal asfalt så jag inte spräcker skallen när hunden drar iväg på gåvägen.

Enda kandidaten just nu är Moab Fst 3 Thermo Mid Wp Black | Skor för alla tillfällen | Footway. Finns det någon som kan tipsa om ett par bra, halfria och varma skor? Runt 1500 tänker jag, bonus om man kan göra en bra deal. Det känns alltid bra.

Dessa har jag. Funkar riktigt bra på de hala spångarna runt rocksjön och även på snö. Ger bra bett i marken när jag är ute med vovven:

Nu är jag väl inget grindcorefan rent generellt men jag tycker att det är ett genidrag att ha en såpass kort låt :grinning:. Annars gillar jag mycket thrash och power metal.

De där vore perfekta om det vore höga. Shit så tråkigt.

De finns i höga med: Köp Haglöfs Men's L.I.M FH GORE-TEX Mid hos Outnorth

Ja jäklar. Vi kör på dem, tack ska du ha! :slight_smile:

1 gillning

Inte varmfodrade dock.

Det är inte de jag har vanligtvis heller så jag vet i alla fall inte vad jag går miste om.

De funkade bra i morse när Flahult bjöd på -8 grader. Visst är det ingen får-ull i dem, men jag räknar kallt ( :cold_face: ) med att de klarar hela vintern

1 gillning

Jag går själv runt i löparskor av nätmaterial och fryser tårna av mig. :sob:

Jag kollar på dessa just nu från Stutterheim. Fodrade Chelsea boots baserad på deras gummistövlar. 30% rabatt just nu.

1 gillning

Sånna har man bara om man ska till stallet. :wink:

Har vi några medlemmar som lirar WHM på mobilen?

Modelejonet har talat :slight_smile:

1 gillning

Vad har ni för någon film där ni verkligen känner ”Nu är det jul”?

För mig är det 2st

• Ensam Hemma
  • Die hard (bästa julfilmen)
3 gillningar

Ensam hemma 2 är ett måste :grin:

2 gillningar

Helt klart!

Du är fan min själsfrände. Finns ingen bättre julfilm än Die Hard! :trophy:

3 gillningar

Till mig har du sagt att du tittar på ”Pretty Women” varje jul?

Hur ska du ha det Tim?

3 gillningar

Die hard absolut men lägger in häxan och lejonet med. Klassiskt från man var liten.

1 gillning