Har två kids på heltid så de tar mkt tid, men spelar rätt mkt dataspel/PS5 sen nördar jag ner mig mkt i hockey, hockeyallsvenskan tycker jag blivit sjukt intressant serie att följa och gärna de lagen som är lite sämre. Ska bli kul se vad Nybro kan göra bla. Sen håller jag alltid ett extra öga på Västervik.
Vågar man säga padel? Ska tilläggas att jag började långt innan det blev ’inne’. Gillar kolla sonens innebandyträningar. Målvakt, så går i pappas fotspår vilket naturligtvis är extra kul.
Ingen som lirar ishockeymanagerspelet LiveHockey? Du driver ditt eget lag, köper säljer spelare, spelar matcher osv. Riktigt kul, spelat till och från sen 2004.
Precis köpt mig min första motorcykel så nu i vår och sommar blir det väl garanterat ett antal timmar och mil gjorda på den:D
Fru och 4 kids gör att det inte finns så mycket tid till annat än att kicka boll med barnen och åka iväg på alla deras aktiviteter. Det är livet det Har vid 36 bast valt att hoppa på studentlivet. Pluggat ett år nu strax till lärare och har alldeles för många år kvar Jobbat som instruktör inom innebandy, ett jobb som jag har vilande för tillfället då inte tiden räcker till eftersom jag till hösten kommer jobba på förbundsnivå med innebandyn med lite smygstart redan nu under våren.
Lettland-Sverige ikväll! Vill ju såklart att Sverige vinner men kan inte annat än hoppas på att Lettland får vinna framför fansen hemma i Riga. Känns som jag är vinnare hur det än går ikväll.
Frugan sa att om Lettland vinner så är hon helt ok med att jag skaffar säsongskort på hv Igen. Hon är helt säker på att Sverige vinner.
Någon mer som bänkar sig?
Då räknar jag kallt med att frugan fixar mig ett säsongskort nu?
Fan va skön han e Hedström Jonathan Hedström trashtalk - YouTube Lite HV-koppling förresten när han snackar om Abbot-bröderna.
Borde va dags för lite nyheter snart. Det var väl till midsommar förra året det kom om Teden eller André
Borgy får vi vänta på
Ullström blev presenterad på midsommar är jag rätt säker på.
Man behöver ju nåt när sillen och nubben är slut ( no pun intended).
Vad säger ni, man hoppas ju att det är taget ur sin kontext och att hon menar utöver själva grejen att spela i landslaget… annars kanske det inte är det man ska säga, även om det är så… ”
Fr AB: Går miste om bonus – söker sommarjobb
Alla VM-spelare garanteras en bonus på drygt 320 000 kronor – något som Lindahl nu går miste om.
Vad hade det inneburit för dig?
”Det monetära värdet av ett mästerskap var kanske det största plusset med ett deltagande. Det hade inneburit att vi fått mer pengar på kontot, vilket är välkommet när man håller på med husrenovering och är barnfamilj. Istället för jobb i sommar får jag nu uppleva första sommarlovet i Sverige med barnen och det är inte fy skam. Kanske kan jag planera in lite föreläsningar eller besöka VM-event, nu är kalendern obokad och man har möjlighet att höra av sig”, skriver hon.”
Vilken magisk helg Göteborg bjöd oss… tänk att man kan ha så kul där…
Vilka låtar var topp tre?
Oh…svårt, får jag räkna med båda kvällarna så blir det, i ordning:
- Creeping death
- One
- Sad but true
(Enter Sandman och Master of puppets som bubblare)
Riktigt bra var det… speciellt igår!
Var du också där? Nån annan?
Jag var där båda kvällarna. Gubbarna levererar fortfarande. Riktigt jävla bra.
Nä men det hade varit kul.
Får nöja mig med Coldplay i Köpenhamn…
Fasen va nice det låter med Metallica. Det var längesedan, på Sonisphere i Hultsfred för många år sedan. Själv var jag i Gdansk på Mystic Festival och åtnjöt bland annat Gojira, Ghost, Behemoth, Watain och inte minst, mellersta Smålands egen stolthet, Orbit Culture i början av juni.
Inte illa