Prata om det du vill tråden

Du lär inte ångra dig :blush:

3 gillningar

Mina raggmunkar är godare.
:yum:

Rasta av alla ställen… Kan varmt rekommendera klick creme fraiche och finhackad rödlök också till, riktigt gott faktiskt :slight_smile:

Rasta har dock skärpt till sig förr var de riktigt jäkla illa. Betydligt bättre nu faktiskt. Äter ju hellre där än på tex Max.

1 gillning

På tal om Max mfl.
Hur kan en avslagen läsk, några pommes och en hafsigt ’tillagad’ burgare kosta 100 +?
Tacka vet jag när ett meal kostade 39.

2 gillningar

Hitta en länk för en live match , Luleå hockey mot nått div1 innebandy lag . Blir rolig underhållning :joy:

Jag tror att jag skriver detta i rätt tråd, jag tänkte lägga mig i den här diskussionen om att spela i KHL. Jag tror att svenskarna som har valt KHL efter början av kriget inte förstår vilken regim som nu regerar i Ryssland och då tänker jag på en del inlägg (mest från Facebook) att då borde USA behandlas likadant med NHL. Visst det ligger mycket i det också, de har också ställt till en massa elände. Men det är väl en väsentlig skillnad mellan stormakterna, I USA kan man kritisera presidenten öppet. Kan man kritisera Putin i Ryssland, ja det kan man men då ska man nog säga farväl till sina nämaste.

Att ens jämföra USA med Ryssland är helt oseriöst.

Att ens komma på tanken är för mig absurt.

7 gillningar

Följer den här diskussionen i bakgrunden men kom ihåg att hålla den nivån ni håller nu så det inte spårar ut. Politik och religion är oftast inget samtalsämne som brukar mynna ut i nåt bra här. Det har jag själv fått lära mig den hårda vägen.

Så i förebyggande syfte, tänk en extra gång innan vi spottar ut oss nånting olämpligt :slightly_smiling_face:

5 gillningar

Jag tror nog att de förstår precis vilken regim de spelar under. Tror också att mycket pengar är gött.

3 gillningar

Grejen är väl att det sista gäller ryska spelare. Importer kan väl iofs inte kritisera Putin hursomhelst heller såklart men de gör ju ändå ett aktivt val att åka till ett främmande land som är en diktatur i krig. Ryssarna, oberoende av vilket land de spelar i, kan ju drabbas på ett helt annat sätt.


Ryktet säger att jag tog en irländsk kaffe.
Sjukt offtopic!
Men bjuder på den inför midsommarafton!!

2 gillningar

Mycket bättre än den midsommartrafitionella irländska julaftonen. Men 10 ”varv” ger ungefär samma resultat…
Sjukt OT så förlåt.

1 gillning

Detta blir inlägg 5286!

Maken till hur en tråd kan spåra ur …

Önskar alla en Glad Midsommar ändå!

Svälj nu snapsen o sillen o börja om.

Forumet är värt mer än detta dravel vi sett sista veckorna…

2 gillningar

Skål

Glad midsommar kära forum!
Förra året var jag sjukt stirrig på att få silly, men efter den där ödesmatchen i slutet av Mars så tog det udden ur mig.

Nu är det sommar, sol och avkoppling.
Men sen i höst, då jävlar!

:white_heart::yellow_heart::blue_heart:

4 gillningar

Sprang på denna snubbe för någon timme sedan, han får stå för midsommarn denna gång.

8 gillningar

Hör att O P Anderson är klar för midsommar 2024…

1 gillning

Är inte han lite för gammal??

Sällskap på stranden. Glad sommar på er :yellow_heart::blue_heart:

7 gillningar