Prata om det du vill tråden

Kortbyxor tycker jag ger ett rekordeligt intryck i en ishall. Visar att man inte är rädd för skridskoskenor.
Kan med fördel kombineras med kavajen och skjortan.

4 gillningar

HV/DC :thinking:

8 gillningar

Angus Young där snackar vi en kille som alltid levererar. Vart på ett par konserter på Ullevi.Han är inte stilla en sekund, fullständigt järnet från han går upp tå scen tills de spelat färdigt. Där känner man att han verkligen vill ge publiken valuta för biljetten. Den inställningen önskar man se av spelarna på isen.

Klädseln vore helt klart kul att se lagledningen i under match :metal:

2 gillningar

Lite OT men Angus Young kanske har fler bokstavskombinationer än AC⚡️DC, och har gjort det till en framgångsfaktor👍

När du säger ”lite OT”, hur mäter du då när de diskuteras Angus i en tråd om HV71? :sweat_smile:

2 gillningar

Angus Young → Black Angus → Blue Bulls
Helt on topic om du frågar mig.

6 gillningar

5/5 slagskott för den kopplingen😂

27 grader ute, vad för något flytande svalkar ni er med?

27 grader är kallt.

Vad ska du ha för att vara nöjd?

låg luftfuktighet och 30-35 grader. Det är ett bra medelvärde.

3 gillningar

Det funkar ju det

Kollade på intervjun med AB, Youtube tycker att en rimlig video att titta på efter den är “300 år på botten”. Känns tyvärr som en rimlig titel på något att länka i samband med HV :frowning:
image

4 gillningar

:grin:

Hoppas på snabbare lyft än 300 år dock. Välj glädjen!

2 gillningar

Ligger kollar på Ullared av alla program och då dyker en hjälte upp :joy::muscle:

11 gillningar

Var hans fru Ann med?

1 gillning

Very funny :yum:

1 gillning

Kingen :crown::goal_net:

Grabben vill gå se storlag i fotboll tjatat som fan, då som en blixt från himmelen är det Juve vs Atletico Madrid i Gbg 11 aug. Bokade direkt :blush:

Kommer bli kul och han mkt glad!

4 gillningar

Är det någon som känner till någon bra hyresvärd i JKPG med omnejd som man kan vända sig? Med respekt för att inte annonsera så kan ni svara i PM till mig :wink: