Känner för er grabbar. Hoppas att ni får ordning på kidsen. Mina barn suckar mest och säger att jag inte får förstöra tisdag, torsdag eller lördagskvällen pga HV. Dock vet de att de inte ska låtsasheja på andra lag- det finns gränser och röda linjer här hemma
Där åt jag en hel del bär jag jobbade i Jönköping, åt mest där för att det va ok pris, betyget blir däremot bara en väldigt svag 3a av 5. Der är väl där man kan köpa pokemonkebab?
Nä skämt o sido. Det är tufft. Särskilt med dom åren klubben har bakom sig. Hade varit lättare att uppfostra barnet/barnen “rätt” om det hade sett ut som på fornstora dagar.
Kan säga att jag har kämpat med min äldsta. När vi bodde i Huskvarna så ville han börja hockeyskola. Då var det ju inget snack om vart han skulle gå. Sen dess har han hållt på Hv även ifall han inte är så intresserad av hockey just nu.
Haha den har man hört förr. Det är va det är, och det går inte att göra något åt. Bara leva med det. Bra är att hennes första match var med HV i Garden. Det kan ingen ta ifrån henne.
Klart bästa filmen, kommer aldrig se den för många ggr.
*Inglourious Basterds.
Christoph Waltz insats här är brutal.
*Snatch.
”I want a caravan for my maaaaa”.
Underbar film med både komedi och ett jävla ös.
Jag vet. Det är bara gamla filmer. Jag ser sällan film längre så de nya har jag inte koll på!
Sen är ju jag tvärtorsk på gamla svenska komedier med. Allt från Ulf Malmros är ju svinkul, samma med Josef Fares underbara filmer som ’Jalla! Jalla!’, ’Kopps’ och ’Farsan’.