Prata om det du vill tråden

Supporterskap kan vara brutalt.

Varje gång jag ser en match kommer min dotter och frågar ”Hur går de för HV7….2”…

Flinar och håller alltid på motståndarna, oavsett vilka dom är.
Det är väl själva fan att man kan va så ung och redan provocera sin far så hårt.

9 gillningar

Känner för er grabbar. Hoppas att ni får ordning på kidsen. Mina barn suckar mest och säger att jag inte får förstöra tisdag, torsdag eller lördagskvällen pga HV. Dock vet de att de inte ska låtsasheja på andra lag- det finns gränser och röda linjer här hemma :joy:

3 gillningar

Testade i dag Pizzeria 95:an i Habo Kebabskatt_jkpg (@kebabskatt_jkpg) • Instagram photos and videos

Det var klass!

1 gillning

Den är riktigt fin!

Testade schalom på Rosenlund i veckan. Var klass för 5-6 år sen när jag åt där senast men nu var de nog lite sämre…
Majstången är min favvo.

1 gillning

Fantastiskt.
Jag vill veta vad du tycker om min lokala pizzeria. Pizzeria Bella Marie vid Östra Centrum.

Om du har vägarna förbi Vetlanda rekommenderar jag Pizzeria Arena starkt. En av ägarna där äger också Buon Gelato här i Jönköping.

1 gillning

Där åt jag en hel del bär jag jobbade i Jönköping, åt mest där för att det va ok pris, betyget blir däremot bara en väldigt svag 3a av 5. Der är väl där man kan köpa pokemonkebab? :blush:

1 gillning

Dom har gått ned sig håller med helt. Tror de är nya ägare sen typ 2 år sen. Majstången är jätte bra håller den mkt högt!

Inte prövat den fast jag bott i Nässjö 8 år, prövade Hasses och det var riktigt dåligt både sås, kött och deg. En extremt överskattad pizzeria.

Bella Marie är en av få jag ej prövat, har en lista på 5-6 ställen jag ej prövat, så den kommer betas av.

*Bella Marie
*Din Pizzeria
*Bymarkens pizzeria
*Mariebos pizzeria
*Pizzeria och kolgrill i Huskvarna
*Pizzeria Giannino

1 gillning

Jag gillar att du kände dig tvingad att lägga till att det var ironi :sweat_smile:

Haha ja man vet aldrig med internet nuförtiden…:sweat_smile::rofl:

2 gillningar

Du har aldrig funderat på att byta? Fru alltså?.
:wink::rofl:

Nä skämt o sido. Det är tufft. Särskilt med dom åren klubben har bakom sig. Hade varit lättare att uppfostra barnet/barnen “rätt” om det hade sett ut som på fornstora dagar.

Kan säga att jag har kämpat med min äldsta. När vi bodde i Huskvarna så ville han börja hockeyskola. Då var det ju inget snack om vart han skulle gå. Sen dess har han hållt på Hv även ifall han inte är så intresserad av hockey just nu.

Ge mig era tre bästa filmer, sugen på filmkväll men kommer ej på ngt jag vill se.

Bästa o bästa. Men spg en bra igår på viaplay. “Red right hand”… Med Orlando Blom.

Måste säga, riktigt bra film. Beroende på vad man gillar då förstås.

Nawals Hemlighet,
Mandarinodlaren,
The Grizzlies

Freddy got fingered

Alltid druckit mest pepsi under alla år men senaste halvåret har de bara blivit 7up och sprite.

Haha den har man hört förr. Det är va det är, och det går inte att göra något åt. Bara leva med det. Bra är att hennes första match var med HV i Garden. Det kan ingen ta ifrån henne.

1 gillning

*Lock, Stock and Two Smoking Barrels.

Klart bästa filmen, kommer aldrig se den för många ggr.

*Inglourious Basterds.

Christoph Waltz insats här är brutal.

*Snatch.

”I want a caravan for my maaaaa”.
Underbar film med både komedi och ett jävla ös.

Jag vet. Det är bara gamla filmer. Jag ser sällan film längre så de nya har jag inte koll på!
Sen är ju jag tvärtorsk på gamla svenska komedier med. Allt från Ulf Malmros är ju svinkul, samma med Josef Fares underbara filmer som ’Jalla! Jalla!’, ’Kopps’ och ’Farsan’.

1 gillning

The boy who harnessed the wind

Miraklet i cell 7

Den skyldige

Marriage story

Snöns brödraskap

Skuggan i mitt öga

Jakten

Captain Phillips

Whiplash

The revenant

Gone baby gone

Pojken i randig pyjamas

About time

Lion

Coda

Green book

Kings speech

En oväntad vänskap

The imitation game

Då blir det att testa 95:an till kvällsmat! :slight_smile:

1 gillning

Gör du rätt i :blush: Sen är det väldigt olika vad man har för smak. Men tyckte de var kanon pizza :blush:

1 gillning