Prata om det du vill tråden

Fy fan! Fruktansvärt tragiskt. Galet duktig spelare. Vila i frid :heart:

Han och brodern enligt CBJ:s hemsida. Tragiskt.

Mattthew också? fruktansvärt, stackars föräldrar och familjer. det är illa nog att mista en.

Nä tyvärr. Kör hårt :metal:

Oerhört tragiskt! Vila i frid!

JA!

1 gillning

Fråga.

Om en bra spelare är skadad i motståndarlaget känner ni då att det är synd om spelaren eller tänker ni 100% “fan vad gött ger HV större chans att vinna”?

Bra fråga.

Jag är lite av en djävul här och tycker att det som kan gynna HV är bra. Samtidigt så har det på senare år spelat mindre roll vilket lag HV ställs emot.

Att tycka synd om känner jag är lite av en annan fråga, beror helt på vilken orsak som föranledde skadan.

1 gillning

Alternativ två :sunglasses:

Beror väl kanske lite på vad det är för skada med.

Jag håller med, ser det bara “positivt” allt för att vinna och chansen för vinna. Saken är tror många tänker som jag ang detta men håller tyst om det.

1 gillning

Det beror på spelaren :japanese_ogre:

1 gillning

Precis, det beror på om det är Emil Larsson eller inte.

8 gillningar

Skulle aldrig kunna tycka synd om en motspelare för att han blir skadad. Då ser jag det bara som en fördel för HV. Om det handlar om en vanlig hockeyskada vill säga, jag vill ju inte att någon blir förlamad. Men en knäskada på motståndarnas viktigaste spelare tar jag alla dagar i veckan.

Beror iof lite på vilket sätt spelaren blir skadad, skulle en HV-spelare avsiktligt knätackla ngn spelare så denne skadas skulle jag bli skogstokig.

Jag tänker mer innan matchen ens börjat och deras bra spelare är skadade.

Jag fattar! Du menar HV-spelaren skulle tagit minst två när han ändå var igång? :+1:t2::grinning:

2 gillningar

Skador är alltid tråkigt. Vill se bästa tänkbara lag på isen oavsett lag. Förlorar vi så gör vi det mot ett starkt lag och vinner vi så vinner vi mot ett starkt lag.

2 gillningar

Ja, eller 3 :joy:. Thörnberg satte väl in en och annan under de tidiga åren om jag inte minns fel.

1 gillning

Ja såklart, det hade varit grymt! :smiling_face: Thörnberg var grym på tacklingar. Mycket underskattad när det kommer till den biten.

2 gillningar

Tycker synd om spelaren.
Tycker inte synd om laget.

2 gillningar