Fråga
Det är löst, det är vår Simon bakom tangenterna
Synd bara att han som pratar där om hv inte har en jävla aning om nått typ haha
Eller hur? Lyssnade på det innan och det kändes mest rörigt. Grabbiga grabbar som fnissar runt och inte har koll.
Tacka vet jag Vita/Gula/Blå-podden.
Instämmer. Lyssnar mycket på Femtefemman men de är ofta ganska röriga i försäsongsgrejerna. Bättre snack under säsong sen.
Kanske skulle byta namn på podden till Femfemman haha
Eller B laget
Göttegris!
Var befinner du dig?
Paris
Någon här som är tekniskt duktig och kan hjälpa mig med en Patreon grej.
Jag har köpt medlemskap på sidan hockeysiffror genom Patreon.
När jag ska ”samkoppla” Patreon med hockeysiffrors sida så står de bara ” testa annat konto” .
Pengar har dragits och inne på patreons app så kommer jag åt texter som man behöver premunation för att läsa.
Läst ett hundratal inlägg. Kul. Lite småmysigt. Lite besviken förstås att jag inte fick ett klart svar om “dumpen” är bra eller dålig.
Varför vill du ha ett enkelt svar på en komplex fråga? Det resulterar bara i låsta positioner och dålig stämning.
Jodu, sArg-gubbe. Jag menade precis det du skriver. Men valde att formulera mig ironiskt: “ett klart svar” är ju hopplöst svårt att ge. Även om man kan ha en uppfattning i frågan.
Önskar alltid god stämning på vårt forum och försöker bidra.
Ironi, är något jag gärna hemfaller åt och i de fall det inte uppfattas, så skriver jag gärna rakt: Håller helt med dig.
Den ironin var ganska svår att urskilja i text
Det dumpen gör är enligt mig jättebra. Det som är mindre bra är att de gör detta för pengarna och inte för det de påstår “barnen” Sara har blivit mer än miljonär på kuppen och folk fortsätter swisha.
Jag kan lova att OM alla slutade swisha pengar ja då skulle det plötsligt vara helt tomt på “Gäddor” att jaga. Så bra men dåligt enligt mig. De har gjort en ekonomisk graj av att vuxna män groomar barn.
Sen kan jag inte i mitt liv förstå hur dessa “män” låter sig luras då chattarna alltid är positiva gentemot gäddan.
Där har ni min åsikt om Dumpen.