Reklam för att stötta HV71

Bukfett, army keps och en stjärnkikare. De har ringat in oss!

4 gillningar

Låt mig va!

5 gillningar

Haha.. det är verkligen en upplevelse att läsa just denna tråd (med massa printscreens på reklam) SAMTIDIGT som reklamfunktionen är maxad som nu. :joy::rofl:

2 gillningar

Meta as fuck, som de säger over there.

1 gillning

Man får en del goa, det får man. Sov på saken, sen tar vi TIK imorn!

2 gillningar

Hur mycket pengar drar reklamen in?

Den är tyvärr riktigt störande

titta bakåt i tråden så står allt där.

Den är störande, det är all reklam. just nu är det under test. det kommer inte se ut såhär i slutändan, OM vi inför reklam

Nu stängde jag ner pluginen, för att se vad det gjorde… inget… hmmm

Vi kör testet förbi morgondagens matchtråd för att se hur den uppfattas av google. Sen skall vi tweaka lite på grejorna. Se vad som är accepterbart.

2 gillningar

den reklamen va nog den mest irriterande utav alla ni testat. Den hade uppskattats väldigt ifall den inte blir en av de som blir kvar. Går ju inte riktigt trycka bort heller

1 gillning

Ta bort reklamen snälla. Låt oss inte sjunkna lika lågt som laget nu.

2 gillningar

Med all respekt. Om vi nu faktiskt har chansen att göra något, att kunna påverka, ska vi då inte iaf FÖRSÖKA med det?

Som Diabolics redan sagt, hur många andra sidor besöker du som är reklamfria?

Just nu är reklamen kaos, just för att de är på wide open, bara för att se vad de blir. Det kommer inte se likadant ut, vi ska se till att försöka snygga till det och göra så det är hanterbart. Vi är medvetna om att de ser skit ut nu men de kanske går att göra något bra av de.

3 gillningar

Nu har vi pausat skiten. skall göra en utvärdering.

4 gillningar

Säker? För ja får fortfarande upp reklam? På telefonen ska tilläggas

Testa att uppdatera?

@Diabolics - Du borde väll veta antalet medlemmar vi är här. Tänker det borde va värt att undersöka vad en månadsdonation skulle ligga på för att kunna bidra med 10.000 SEK i månaden till NBS. För tror nog där är en majoritet som hade kunnat tänka sig det

Yes löste ”problemet”

1 gillning

Det är naturligtvis en väg man kan ta.
Läste du vad jag skrev ovan om det exemplet? Det exemplet där jag beskrev mig själv i ett läge när jag har blivit av med jobbet och inte kan swisha massa deg? För det är en aspekt av detta. Alla kan bidra till ett bra forum, som folk vill besöka, som i sin tur genererar intäkter som nyttjas till att texvis sponsra tifon.

3 gillningar

Ibland är pausar det bästa under en hockeymatch…och på ett forum! :joy::heart:

1 gillning

Vi pausar och beställer hem all varor som ni användare har beställt , sen drar vi igång en ny runda