Säsongen 24/25

Yes.

Håller med dig och inte Liljander i detta.

Vi gör samma misstag gång på gång.

Fokus på att hänga kvar, inte slutspel.

När vi är klara för slutspel då fokar vi på det.

5 gillningar

Statistiken har prickat in 3 av 4 nu, och den lär gå rent!

2 gillningar

Står fast vid mitt förslag.
UPP MED J20, både tränaren och spelarna.
Blir fan inte sämre än detta.

@sArg-gubbe nu har vi 3/3 torsk. Likt din statistik. Vi måste vinna på lördag.
Jag åker ner från stockholm och ser matchen live och önskar inte en extra lång resa hem.

Tror inte det uppskattas att man skapar en tråd så slänger ut frågan här.
Vem har vi störst chans mot i ev kval?

Leksand

3 gillningar

Vilket jävla haveri till “LAG” ren jävla tur att modo förlorade.

1 gillning

Nu är det en match kvar innan ett 9 dagars långt uppehåll! Vill se att vi kör 3 kedjor från start på lördag, med ev WIN och HP att avlasta nått byte.
Såg ändå ok ut i tredje när fjärde inte fick spela. Men så fick vi bp och tikka får speltid och det är lika med mål i röven! Undra om blomman ser mönstret? Tikka har -4 p dom senaste 2 matcherna

3 gillningar

Måtte det fan komma förstärkning i form av Borgman, Pitlick och fler i uppehållet. I år finns det bara ett Oskarshamn och vi kan ju inte möta oss själva i ett negativt kval.

Det är svårt att få det att sjunka in men nu är vi Oskarshamn. Fast med en sämre tränare. Det finns inget lag vi tar i sju matcher.

3 gillningar

Men vem fan vill komma in i detta läge? Hmm

Betala inte för en lördagsmatch i garden.

2 gillningar

Finns väl en liten chans för att Borgman presenteras inför ett fullsatt Garden på lördag.

Vad får dig att tro det?

Bara noterade att Sportchefen har koll på att han inte kan komma innan februari pga skattetekniska orsaker. Varför skulle han och Borgmans agent diskutera det om det inte var på tapeten liksom?
Åsså e han ju utanför laget i Ostlandet.

Omgång 39. Hur rövdåligt vi än mår. Hur arga vi än är … så ligger vi bättre till (poängmässigt) inför omgång 40 än någon gång under 20-talet …

6 gillningar

Bättre till…
Jag hade använt mig av “lite mindre dåligt till”.

Förlåt, jag är sur. Jag såg nåt division 3 lag åka runt och leka hockey iklädda HV-tröjor uppe i Leksand innan.

3 gillningar

Jag är mer av en “Jag är full. Glaset är helt”-person.

11 gillningar

Tyvärr hjälper inte det när de övriga två sämsta lagen är ännu högre upp.

3 gillningar

Vi följer ju tvångsaktigt gamla trender/synder.

• omgång 10 = 10p inspelat.
  • omgång 34 = 3p.
  • runt omgång 35-40, kommer en 4 matchers förlusttrend.

Så nu bör vi faktiskt ta lite poäng för att bygga upp lite hopp för att runt omgång 45 och framåt tryckas djupare in i ångesten igen.

3 gillningar

Bra start. Av alla i bottten utom oss.

2 gillningar