Säsongen 25/26

Eh va?

Det där med att Agne skulle röra om. Efter säsongen då! Som du kanske skrev. I och med att Anton ringde en vän.

Låter Anton har sin gång, klart våren 2026. Men på vilket sätt spelar mindre roll.

Heino kanske inte kommer trots allt? Som det surrades om!

Vafan? Hoppet, jag lever på hoppet. Sluta ljug för mig själv.

Tryckte lite fel. Skulle svara på Skitsparkarens inlägg om Hansson.

Agne. Vi får se. Jag har iallafall hopp om att det blir vettiga förändringar i vår/sommar.

Ok.

Om det är som vi hoppas, vilket jag inte tror. Så kommer det försent. Vi har trillat ur då. Å andra sidan. HA utan Anton är bättre än HA med Anton.

Faaan vad jag avskyr där vi är.

2 gillningar

Tjena lejaques, ledsen men vi bor varken i Nordkorea eller i Vitryssland så den typen av censur hoppas jag inte gäller här inne heller. Du är snabb på att beskylla den ena eller andra så fort den har en annan åsikt. Du beskyllde mig för att trolla, och vara ett burner konto åt Blue_Vison .

Acceptera att det finns olika åsikter och dra inte på dig offerkoftan/börja härja i dm.

1 gillning

Ja, uppviglare har inget här att göra. Det handlar inte om åsikter eller censur. Den som har koll vet att jag har kunnat och kan möta de flesta oavsett hur olika ståndpunkt vi har. Jag har ta mig tusan suttit och druckit öl med några av dem jag bråkat som mest med och haft det hur trevligt som helst. Sedan finns det andra skribenter som är här för att sprida dålig stämning. Detta har jag påpekat för mods och admins. Det är ett problem på forumet och har varit sedan en tid tillbaka.

Jag fortsätter ”härja” på i dm. Slängt ut en olivkvist till Aviar precis, som dessvärre fick klä skott för min frustration över dessa personer.

Update. Ni som hoppades på mer @Aviar vs Lejacques i trådarna framöver kan slänga popcornen.

Lagom till matchstart har vi satt oss i ring och sjungit cumbaya och rökt samma psykadelisa skit som de gissningsvis röker innanför Gardens väggar.

Vi är överens om att vi inte alltid är överens och att alla åsikter NATURLIGTVIS behövs.

Ibland är det bra att härja runt i DM.

15 gillningar

Om ni kommer i samma sinnesstämning som man gör i Husqvarna garden kan ni väl återkomma med svaret på vad Anton Blomqvist gör så himla bra. Ok??

9 gillningar

Jag har inga förhoppningar alls längre gällande HV. Klubben i mitt hjärta men nånstans har jag liksom tappat hoppet nu. Nästan orättvis att de har en livlina via ett kval att spela sig kvar i SHL.

Vad är det här? Normalt och vuxet beteende? På internet??!!

1 gillning

Välkommen in matchen nu när publiken gått hem å hallen är släckt.

1 gillning

Som jag skrev i någon tidigare tråd. Allt dog för mig den dagen ALI såg oss som luft.

Eller dog, på paus. HV71 kommer alltid varit något men idag hör och kan jag bara inte. Det gör för ont.

1 gillning

ALIBABA och de 40 rövarna har stulit en hel hockeyklubb

Känns väldigt tryggt inför kvalet att vi har några spelare i laget som är kända för att dyka upp när det behövs som mest, som verkligen har den här x-faktorn i sig

Eller vänta nu

Tror jag summerar säsongen, som mitt första inlägg.

Fiasko, inget spelsystem och bara upp till spelarna.

Uselt.

1 gillning

LOSERKLUSTRET · omgång 50 · Det är nästan poetiskt hur kontinuerligt™ och förutsägbart HV har varit det senaste året.

7 gillningar

När startar Agne Bengtsson förhandlingar med facken angående övertalighet?

3 gillningar

1 Köp Osby. Döp om till Aliblabbarna26

2 Omplacera dödköttet.

1 gillning

Jag trodde ju att om inte tåget skulle gå i början av året så skulle det gå nu de sista tio omgångarna. Men hockeygudarna har ju inte lämnat Antons sida. Man har trots uselt spel ändå hittat sätt att vara med i matchen. Oförtjänt, ska tilläggas.

Vi var nyligen på samma poäng som Örebro. Vi låg på plats 13. Vi var vid nåt tillfälle till och med bättre poängmässigt jämfört med förra säsongen.

Även om jag alltid trott på kval så började jag vela. Fan, Blomman kanske kommer lösa det. Mot alla odds och helt oförtjänt. De kommer råna sig till ett nytt SHL-kontrakt. Men då går liksom HV in och presterar en ny lägstanivå som jag inte trodde var möjlig.

Proppen gick ur. Fru fortuna sa tack och hej till Blomman.

Med två omgångar kvar är vi sju poäng upp till säker mark. Vi gör sannolikt en sämre poängmässig säsong jämfört med fjolåret. Och vi ser ut att bli tvärsist. Igen.

Anton71 har liksom trumfat sig själva. Jag är fascinerad över hur dåliga man kan vara. På alla sätt och vis.

Historiskt dåliga.

17 gillningar

Man har tappat det helt i denna förening. Vi alla såg det. Men ingen innanför Gardens väggar såg det. Anton är en modern ishockeycoach som ska leda oss.

Ja till havets botten. Är de det dom menar med modern att vara ännu sämre år 2. Vad exakt är det man ser Anton göra bra. Det finns ingen statistik i hela världen som säger det. Så vad är det dom ser i Antons sätt att vara en bra coach?

Jag vill ha svar från ALI! Men det vågar man inte fråga.

Fascinerande att HV faktiskt presterat lite bättre än de av somliga hatade underliggande sifforna.

Vi borde ha vart ännu sämre.

6 gillningar