Fråga smithy.
Sluta upp med att hacka på de som hjälper till med rykten.
Det gäller samtliga. Ironiska smileys eller inte. Vafan vill ni? Att ingen jävel skall våga säga ett skit?
Vänta med bedömningen tills vi vet vart det faktiskt landar.
När en ny kille kommer med rykten så blir jag alltid skeptisk, MEN vad vet jag? Jag dömmer inte förens jag vet om det är påhittad pajas eller äkta och det kan det ju faktiskt vara, time Will tell
Det är det här som är silly season på det här forumet. Ända sen jag blev medlem på första forumet kring 2007-08, har det varje silly dykt upp nån ny nisse som hävdar att den och den spelaren är klar.
Ibland är det ren bullshit och ibland är det sant.
Det enda jag vet är att man inte bidrar med ett skit om man ständigt tjatar och gnatar om sanningshalten av värvningen i fråga.
Silly är ett maratonlopp och inte en sprint, så vänta med dryga kommentarer tills värvningen är klar eller skjuts ned.
Chilla lite.
Köper det rakt av, och inget är officiellt förens hv säger det själva. Och som sagt sagt själv tidigare, tids nog får vi se vad som stämmer eller inte.
Det patetiska är när man ska försöka trycka ner andra med dryga kommentarer och dylikt. Hur gammal är man egentligen? Sånt där passar in på lågstadiet om ens det
Jo men så är det, men det är lite så, det kommer ofta pajjasar som hittar på sina rykten, men samtidigt finns det ju guldkorn också som verkligen har insyn så att dryga sig emot alla för att man antar att det är pajasar är ju ganska hjärndött.
När någon kommer med rykten gnäller folk och när det inte kommer några rykten gnäller folk. Det kallas Silly Season av en anledning. Tids nog lär man sig sålla bort sånt man inte tror på. Men för fan. Sluta pajkastningen sinsemellan.
Jag lyssnar sällan på ett rykte utan att själv få det bekräftat. Men utan rykten vore en silly förbannat tråkig.
jag var faktiskt seriös, det du nämnt har blivit troligare med tiden. Så…
Ok, må så vara. Bara se till att vi uttrycker oss så att man känner sig välkommen. Sedan kan det vara bra att kolla lite bakåt i tråden. Om många frågat samma sak, ja då behöver man inte upprepa frågan. Förhoppningen är att den som vet något, vågar lägga till det här. När nya uppgifter dyker upp.
Ja Livs första säsong ihop med en jämnårig, tror det var Andersson eller Fransson.
Jag kan ha fel men tror inte man läser ut statistiken så. Har för mig att man räknar insläppta mål per match hänger på hur mycket du spelar. Om man blir utbytt efter en period efter att ha släppt in tre mål så blir det nio mål per match i snitt. Rätta mig gärna om jag har fel.
Precis, den är baserad på antal insläppta delat på spelad tid och sen gångar det med 60. Men om han inte hade stått hela matchen så hade aldrig statistiken visat 9.00 utan decimalerna hade varit annorlunda
Stämmer bra!
Ja det känns som att de kommer trivas ihop. Båda känns som att de har nära till skrattet
Med en nybyggd Kinnarps Arena och ett i alla avseenden mediokert lagbygge. Som jag minns det räddades klubbens elit-existens av dessa två unga målvakter, framförallt Liv, och Fredrik Öberg framåt.
Intressant, men du får gärna ge kontexten. Vem (på ett ungefär) är det som skriver?
Jag och en trovärdig källa, mods får (som jag påpekat i alla mina inlägg) gärna kontakta mig om de vill att jag styrker källans trovärdighet.
Det beror på hur marknaden ser ut såklart. Men nu när Abbott är GM ser jag gärna han värva “sin” förstacenter. Inte en hemvändare som han känner sig “tvingad” att ta. Så är inte nödvändigtvis negativt imo.