Seriösa rykten 24/25: Diskussioner

Vi glider ifrån lite här nu, så åter till ämnet gott folk :+1:t2:

1 gillning

Ingen som har nått?

Känslan när det är nytt inlägg för första gången på en vecka i denna tråden och det är detta. :sob:

16 gillningar

Hahaha :wink::wink:

Håll er till ämnet nu! Det är samma känsla som att man vandrat i öken i flera dagar och så tror man att man ser en vattendroppe.

3 gillningar

Ja, jag håller med fullständigt. Denna tråd är mer helig än att vi frågar om uppdateringar.

För att bidra med något:

Kaski väntar ut bud till efter VM, vilket bör vara nu i och med deras sorti igår. Det bör dra ihop sig med andra ord. Hans värde har av förklarliga skäl gått ut i och med sin medverkan i ”Lejonen”.

Strålman kan ses som en lösning under säsong att kasta in om HV får ett behov av det. Typ beroende av status på Seppälä, alternativt att backsidan bevisar sig undermålig. Krav från HV att Strålman oavsett håller sig i gott fysiskt skick. Strålman vill dock helst vara med från start.

13 gillningar

Fast de är diskussions tråden och inte den andra där de är ”endast seriösa rykten”

I en diskussion måste man väl få undra om någon har något.

Sen fanns de en liten räv bakom de att alla sitter på spänn.

Ursäkta mig om de togs så fel .

1 gillning

Tråden är för att diskutera de rykten som finns. Så länge man diskuterar de rykten som finns så är man on topic. Huvudfåran i diskussion kommer (bör?) ligga på spelarna som ryktas och hur/om de passar in, är bra nog etc etc. Sedan kan man krydda det med lite detektivarbete för att lista ut sannolikheter och framskridandet i ryktet. Jag kanske inte är lika kategorisk som Quila vad gäller om man kan höra sig för eller inte, så länge man är lite mer specifik och diskuterar ett befintligt seriöst rykte.

Finns det uppdateringar så kommer de läggas här hoppas jag. Folk är inte sena att trycka in saker de vet de kan dela med sig av. Det brukar vara det omvända.

1 gillning

Inga direkta nyheter. Laleggia intressant, Kaski likaså. Strålman inte högsta prioritet.

3 gillningar

“Anton Strålman finns med i leken, men HV kommer inte vänta på hans beslut och hålla en plats öppen. Han är inte av högsta prioritet. Finns det plats och han är sugen, då kan man köra, men det är inte hugget i sten att det blir något bara för att Strålman kommer fram till att han vill fortsätta.”

4 gillningar

När de äntligen gäller HV i Silly-Rummet så är de ingen info alls som ingen har koll på.
Kattskit.

1 gillning

tack då sparar jag tid med att inte lystna iaf.

Tolkar det lite som att Strålman är bonus?

Ja om det höken skriver så verkar ju inte Strålman vara nått prio längre för Abbott.

2 gillningar

Tycker ändå de borde vara strålman + 1 ifall inte #55 spelar.

Annars endast 1 offensiv

Underbart om så är fallet! Är inte intresserad av att vi skall gå och böna och be en spelare att spela här. Bort med Nubbens legoknekt!

Strålman med hela sin personlighet och sitt lugn där bak är tror jag är viktigare än vad vi tror. Jag hoppas han blir kvar, men inte på bekostnad av en offensiv back.

8 gillningar

Att det ens gör ett sådant inlägg. De vill bara locka läsare som följer hv71 för att de har flest läsare. Inget nytt. Skit.

1 gillning

Svampen klar för spel i Tjeckien enligt expressen

Förbannat…