Seriösa rykten 24/25: Diskussioner

Var inte Svampen klar för HV. Vem var det som skrev det?

1 gillning

@Smithy71 är väl den som varit inne på det va?

2 gillningar

Det var ett av ryktena jag trodde hade hög sannolikhet. Undra om inte Abbotts intåg ändrat saker…

2 gillningar

Strålman och Kaski skulle ju också vara klara?! Samt Lias!

Då var väl läget annorlunda, annan sportchef. Om det ens stämde från början.

Ingenting som har kommit från smithy lär stämma iaf. Tråkigt. Hoppades också på att det skulle finnas en sanningshalt i dem ryktena.

1 gillning

Sandberg har de skrivits om men inte att han varit klar. Att hv gett ett bud har skrivits

Snart sitter vi där med Yared Hagos och Mats Trygg igen. ”Vi känner oss nöjda med truppen vi har” osv.

3 gillningar

Nej.

Det kom från @mrbluebulls1
Sedan har det tasslats om det i andra sammanhang oxå.

Så det fanns troligen någon form av kontakt. Men valet lär ha fallet på tjeckien nu då.

3 gillningar

Men det sades väl för ett tag sen att HV inte lagt nåt bud. Tror det var MrMadhawk.

1 gillning

Japp, det stämmer. Tänker väl att HV inte vill matcha ett sånt högt bud som uppges komma från Tjeckien om han var tänkt för en tredjelina. I min bok lär ju Peterson och OSL spela i line ett och två på högerkanten

Mig veterligen är inte Lias klar för nån annan klubb än. Så visst kan det ff ligga nåt i smithys ord.

1 gillning

Madhawk menade väl att HV inte var intresserad av Sandberg?

Problemet överlag är väl att många av ryktena spreds när Nubben var sportchef. Inte alls säkert att dessa spår är aktuella när Abbott tog över/vill sätta sin touch på truppen. Det vill säga något som var “klart” när Nubben var sportchef kan mycket väl inte vara aktuellt nu när Abbott styr.

8 gillningar

Vilket rykte har jag spridit som inte stämt? Enda spelaren jag pratar om har varit lias och han är mig veterligen inte presenterad av någon klubb än? Eller vilka andra namn har jag sagt ska vara klara för hv?

Strålman och Kaski. Du sa mig veterligen att du inte förstod varför de inte presenterat Strålman. I Kaskis fall sa du att det berodde på att han spelade vm.

Jag har sagt att jag tror att både kaski och strålman kommer lira kommande säsong och att jag skulle vilja se dom i hv kommande säsong. Aldrig sagt att de är klara

Jodå. Du sa att de var klara.

2 gillningar

Då får du gärna visa vart någonstans jag skrivit detta, för enda jag vet jag skrivit är att de lär spela. Inte att de ska spela

Har jag helt missat men Lias ska alltså vara mer eller mindre klar för spel i Schweiz? Ingen som bekräftar men pekas ut i schweiziska medier som klar…?

1 gillning