Seriösa rykten 24/25: Diskussioner

jag har hört att @Diabolics är klar som moderator på LHCs forum… 5årskontrakt

17 gillningar

Är det inte ovanligt tyst på nyförvärvs-fronten? Med tanke på att de flesta ligor är slutspelade och hockey-VM är över borde väl någon ha blivit presenterad. Fast det kanske bara är jag som är otålig. Det trillar in spelare till Brynäs.

Hörde att han började med att permabanna alla medlemmar.

5 gillningar

Det är det enda rimliga. För deras skull.

8 gillningar

Nu kommer det hända nåt. Hugo?

Lias?

Kaski!!!

4 gillningar

hur många år stannar han

1 år

Gillar att Kaski stannar, tror ändå det finns mer att hämta där med en vettig spelide :smiley:

2 gillningar

Håller med, gött att få rykten iaf man får räkna med att det går sätt ibland

:man_facepalming:

Ingen Kaski-vurmare direkt. Han är ingen LaLeggia från blå och han har inte samma speluppfattning som Nardella.

Men jag tycker oväntat nog förlängningen känns… Bra. Kanske delvis på grund av hur backsidan ser ut. Kanske delvis på grund av att Kaski ändå varit här ett par år.

Nu kan backuppställningen se ut så här (räknar bort Seppälä pga skadan)

Kaski-Engsund
Alsing-Nyberg
Fransson-Sjöholm
Landén/Strandell/Hallquisth

Känns fortsatt en aning baktung. Mycket hänger på om Alsing och Kaski kan leverera som de toppbackar (då menar jag verkligen TOPPback) de ännu inte varit på den här nivån, samt att Fransson tar ett jättekliv och börjar leverera framåt.

För att jag ska tro på backsidan så behövs nog en toppback till.

4 gillningar

Ja. Det byggs åter på ”Om & Ifall”.

0 trygghet, bara förhoppningar.
Hoppas de funkar bättre än vid alla andra 714 försök denna föreningen gjort.

2 gillningar

Luktar lagbygge nu va? :wink:

2 gillningar

Skrev i fel tråd. Fan. Jag är helt under isen trådmässigt de senaste veckorna. Mod får gärna flytta :see_no_evil:

3 gillningar

Härligt med kaski. Potentialen finns, men han har inte fått ut det riktigt i HV. Nu kommer han med självförtroende från VM och till en “ny” trupp och tränare.

3 gillningar

Backsidan är klar. Strålman lägger antingen av eller fortsätter i annan klubb. Landen utlånas till Oskarshamn.
I bästa fall ansluter en center och en forward. Det är det som ledningen tittar efter just nu.

Svensson vet inte alltid allt…

’I bästa fall’ låter oroväckande.

EHC Biel verpflichtet Lias Andersson | EHCB

Vi kan således avskriva Lias.
Ni som sagt att Lias är stenklar får nog kolla upp era källor.

12 gillningar