Seriösa rykten 24/25: Diskussioner

Mycket intressant. En hel Kossila är klass.

2 gillningar

Förståeligt. Det saknas spets i topp sex.

1 gillning

Gissar att det handlat om nån slags skada där man misstänker att han inte håller för en hel säsong eller liknande.

Svårt att tro att det skulle vara nåt med fysisk form, men är det så så är det ju bättre för då kan ju säkert Melin och co träna han i form.

2 gillningar

Får känslan att man undersöker honom noga innan man går vidare och visar intresse. Att bara ta in honom vore en stor risk och slöseri med cash.

Spännande, oavsett om vi får Kossila eller inte betyder det att man vill krydda laget sannorlikt, vilket känns bra, tack för att du delar med dig!

3 gillningar

Trevlig läsning!

En hel Kossila är ren spets

Det känns som något mer måste in för att vi ska slippa ännu en säsong med ångest!
Kossilla hade ju varit dunder om nu har är hel!

Folk som är oroliga över skadehistoriken hos André borde vara livrädda för Kossila.

7 gillningar

Det beror på lite vilka villkor man kommer överens om. Om Kossila är beredd att dela risken med HV för ny skada så kanske det blir rimligt. Vet inte riktigt hur det passar i lagbygget dock, har vibbar sen tidigare att Kossila är lite outsider och foga sig in i det nya kollektivet kanske blir tufft. Eller så skulle det gå skitbra.

Kossila har spelat 99 tävlingsmatcher de senaste två säsongerna.
HV har spelat 111.

Edit: AP på 99 också.

Vi får hålla spelarna utanför landslagen bara…

3 gillningar

Tycker kossila är ett klockrent val. HV styrker topp 6 och gör det tidigare än att panikvärva med 10 omgångar kvar (vi vet själva hur värt det va att plocka in Shore tidigt på säsongen än att panikvärva senare). Finns inga marginaler i år. go go

2 gillningar

Folk som är oroliga över Andrés attityd bör springa fort då fort de hör Kossila…

1 gillning

Finns det någon konstaterad sanning i Kossila ryktet eller har det bara blivit en trådsanning?

1 gillning

Jag skrev bara de jag fått till mig . Mods har kontaktat mig för att få veta lite mer om de och de har han fått.

3 gillningar

o slutatsen va?

För att reda ut lite. HV var tidigt i kontakt med Kossila, men detta är en bra tid sedan. Man gjorde mest bara en avstämning om Kossilas status. Man valde att inte gå vidare och någon vecka senare var Kero signad. Att Kossila skulle vara aktuell nu är nog inte fallet då Abbott är väldigt noga med att spelare ska vara 100% vid en sign.

3 gillningar

Som Kero var menar du? :slight_smile:

Fan… var du tvungen att döda detta rykte så snabbt, vi kunde väl få vara lite glada en stund.:wink:

1 gillning

Så det är gammal info som kommit upp till ytan?

Slutsatsen är att ryktet stämmer, men ryktet sträcker sig bara till att HV hört sig för om fysisk status. Som quila skrev.

4 gillningar