Har han väll aldrig sagt heller. Men han har relativ bra koll på sillysnurr i Sverige och säger han att de inte är klart än tror jag de är så.
Givetvis inte men han har bäst koll av journalisterna där ute.
Anton har sagt att han vill hem nästa år. Källan är Anton själv.
Anton är ju bästa källan, om inte Anton vet vad han själv vill, vill säga. Madhawk kanske vet vad Anton vill…
Pitlick i all ära och kan säkert vara svinbra men vi behöver den där toppcentern nu! Säg att han bestämmer sig i mitten av November då är han säkert spelklar till slutet av November början av December?
Förhoppningsvis kikar Abbott på fler spelare och det smäller till likt Day
Ja men precis, speciellt om det är en dyr center vilket det till största sannolikhet blir, vi behöver ju centern NU för att säkra upp så många poäng som möjligt så vi slipper riskera kval, varje match som går utan denna center är ju en missad chans
Det verkar inte hända något denna vecka heller, jag förstår inte varför Abbott och HV inte gick på Carter Camper som kan SHL och är en pålitlig poängmakare, visserligen 38 år men det hade nog funkat en säsong. Nu verkar man siktar på något som eventuellt kan bli spelklar till jul?
Eller hur? Han måste väl i allsin dar hålla SHL-klass fortfarande?
Dessutom är det ju knappast säkert att Pittlick väljer Hv, även om Hv erbjuder största pengapåsen i Sverige så lär väl lag i Schweitz eventuellt vara intresserade. Då ska vi eventuellt värva någon som sparkas där och är spelklar för hv till andra advent.
Edit. Har justerat nu, hoppas att jag lugnat språkpolisen Fylkes OCD.
Nej att invänta honom när vi inte ens har en susning om han kommer hit känns riskabelt. Å andra sidan verkar det inte finnas något av värde nu.
Ps. Det stavas väl, inte väll.
Inget personligt, känns som merparten skriver väll.
Ja och då är vi stor sannolikhet avhängda och mer eller mindre klara för kval .
Suck
Att man startade säsongen med denna cenrersidan kommer av allt o döma bli kostsamt .
Man får ha i åtanke att Shore inte kom till HV förrän i december och han gjorde stor skillnad.
Räckte ju inte för att slippa kval!
Gjorde det väl visst ?
HV kom väl 10a året Shore kom till HV.
Blandar ihop alla år av nederlag så jag har nog fel!
Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Silly season: Seriösa rykten 24/25
Så, ett rykte, Jan-axel. Sug på den. Dubbelnamn är alltid spännande. Vad tänker föräldrar som gör så mot sina barn?
Varit i Tyskland många år, vette fan om han varit bra där dock. Förmodligen ganska bra iallafall.
Låter som en pricksäker jävel vad man läst lite snabbt.
Var det inte Jan-Axel som körde över en domare på 90-talet?
Vann guld 2019 i Tyskland och gick till semi tre år. Ändå ett helt ok resultat får man säga.