Seriösa rykten 24/25: Diskussioner

Hoppas att det går riktigt åt skogen…

2 gillningar

Tycker han visade upp riktigt dålig vilja i kvalet. Känns som att han åkte runt och tänkte på nästa säsong med LHC. Så kommer inte att sakna honom. Vi behöver ha in en riktig kanoncenter, frågan är vem det nu skulle vara?

4 gillningar

Ett rykte från JP-chatten!

Skall Tommy tillbaka som någon KD/SC?

Ser ingen vinning i att ta in fler AIKare, är han tänkt som en topp-forward är det kotastrof (vilket är det vi behöver). Snacka om att inte satsa på kontinuitet när man tar in en 37 åring till en topp-roll. Min åsikt bara… Bra med poäng dock

JP-chatten ska man ta med en stor nypa salt, tror inte det ryktet stämmer om Gynge, det vore ju helt befängt att ta in honom.

3 gillningar

Och 90% av medarbetarna svalde tramset. Folk är inte så dumma som man tror, de är dummare! Som nån klok person sa

Om det är så att ryktet gällande Tommy stämmer, så lär det väl se ut såhär?

KD: Tommy Fritz
SC: Johan Lindbom

Nubben :oncoming_automobile: Timrå

Gynge kommer inte lämna AIK.

Pratade med Fritz igår och ställde frågan om han blir vår nästa ordförande som han i så fall är aktuell som. Nja var svaret jag fick, han visste inte om han hade orken/energin och tiden som det kräver.

1 gillning

Gynge flyttade väl hem till Stockholm och AIK för familjen och för att avsluta karriären i AIK? Känns märkligt att han skulle flytta ner till Jönköping för ett år eller max två. Visst han hade säkert producerat och AB älskar han men känns väldigt osannolikt.

2 gillningar

Är inte detta tråden för seriösa rykten? Richard Gynge… kom igen

3 gillningar

Precis, skärp er.

Finns det ett rykte publicerat i seriös ryktes-tråden så diskuterar man det här. Inte huvudlösa spekulationer.

1 gillning

En tweet som dök upp om Camilla, känns väl rätt spännande det här?

10 gillningar

Verkligen!

5 gillningar

Häftigt det de gjort kring hockeyn där, inte minst arenan.

1 gillning

Detta var en mycket positiv nyhet om det stämmer :smiley:
Camilla Freedeke är ytterst kompetent och jag har endast hört gott om hennes arbete.
Lyckas HV71 rekrytera henne så kan vi kanske andas morgonluft tids nog.
Bra jobbat HV71 :clap:

12 gillningar

Utan att veta något specifikt, mer än att Camilla fått lite lovord, så känns detta otroligt uppfriskande. EN KVINNA!!! I HOCKEYN? Gud förbjude.

Jag gillar att man tittar utanför den ankdam som funnits kring HV en längre tid. Eller, jag hoppas man gjort detta. Jag vet ju inte om det är så att Camilla är en “insider” i denna ankdam, men tittar man på hennes CV så verkar hon inte haft något med HV att göra sedan tidigare. Rätta mig gärna.

Vad detta betyder för rollerna på herrarna med dumstrut på, det vet jag inte, men jag hoppas på att det betyder att de ryker omedelbums.

16 gillningar

Håller med! Snacka om frisk-fläkt i HV! Detta känns helt rätt väg!

1 gillning

mycket intressant, hoppas man fortsätter byta ut…

Men det var väl bara en “god idé” av Marcus Lyck. Inget annat än det!? Eller har jag missat något?

1 gillning

Det har varit mer rykten i omlopp än den tweeten, se seriösa rykten.

1 gillning