Håller med. Samtidigt är ju Filip Sandberg en nivå över bröderna Davidsson och Lindbäck. I mitt tycke har Sandberg en enormt hög lägstanivå och varit en av HV:s genomgående jämnaste och bästa spelare de säsonger han varit här.
Ooootroligt trist och förbannat synd att man behöll bröderna Davidsson.
Det måste ju vara att Tommy och gänget ser en hög uppsida hos Davidssonbröderna och räknar med att de tar ytterligare ett eller två steg i sin utveckling samt att de besitter den karaktäristik som man prioriterar. Funkar det? Tja, då är allt på topp. Funkar det inte så är de utbytbara mid session. Ett ganska säkert upplägg egentligen.
Ja, faktiskt är han nog rätt typ. Jag är som sagt själv intresserad av John Quenneville som är FA i Europa (iaf vad jag sett) ochsom torde kunna passa också…
Långsökt att drömma om Erik Brännström?
Hans position i Sens verkar lite tveksam. tinyurl.com/bsubwdzt
[tips: om en url har texvis ett svenskt ä i sig så skiter sig denna platform när man postar den länken. Således kan man gå till tinyurl.com och tillverka en tinyurl som ovan, för länken: hfboards.mandatory.com/threads/ … 58/page-40
Hockeynews listar kontraktslösa spelare från KHL och NHL/AHL som kan vara aktuella för Europa. Finns lite kvalitet här.
Någon ni andra gärna tagit utöver ”våra egna”? hockeynews.se/articles/24794/