Jori Lehterä hade smakat mumma som förste center!!,all in Nubben!
En kedja som varit grymma i Salavat Ufa är ju:
Harttikainen-Maninen-Granlund
En finsk 1a femma i HV hade varit något
Drömma får man!
Det går lite löst snack i andra forum att Nubben hört sig för både kring Jori Lehterä samt Markus Granlund.
Jag tror att detta stämmer.
Granlund ja tack. Bra ålder också
Granlund har kontrakt till 24/25 med en caphit på 5 miljoner dollar. Nubben får lägga hela spelarbudgeten! Bara kör!!
Jag pratar om Markus Granlund.
Du refererar till Mikael Granlund.
Ah! Sorry, fel av mig. Tänkte att nu jäklar har vi dragit iväg i tråden… haha
Är det inte förvånansvärt lite rykten kring Malte Strömwall? Han borde väl vara en het kandidat för vilket SHL-lag som helst? Undrar hur HV tänker där? I Minsk finns ju också Mario Kempe förutom Tedenby och Almqvist…

Är det inte förvånansvärt lite rykten kring Malte Strömwall? Han borde väl vara en het kandidat för vilket SHL-lag som helst? Undrar hur HV tänker där? I Minsk finns ju också Mario Kempe förutom Tedenby och Almqvist…
Han ska titta mot NHL först o främst

Tanke:
Han ska titta mot NHL först o främst
Aha. Har han rimlig chans att få NHL-kontrakt? Om inte så tycker jag det vore en intressant spelare, och spelartyp, för HV.
Vilka forum då?
länka gärna, 2 spännande spelare.
men hade nog valt Manninen och Granlund

Det går lite löst snack i andra forum att Nubben hört sig för både kring Jori Lehterä samt Markus Granlund.
Jag tror att detta stämmer.

Någon som hört något om Filip Sandberg? Känns given att ta tillbaka.
Jag hade hellre försökt få hit Malte Strömwall än Filip Sandberg. Strömwall har sedan han lämnade HV öst in poäng i Liiga och KHL och fått chansen i Tre Kronor. Han är just nu klubblös efter att ha brutit sitt kontrakt med Dinamo Minsk.

lejacques:
Någon som hört något om Filip Sandberg? Känns given att ta tillbaka.
Jag hade hellre försökt få hit Malte Strömwall än Filip Sandberg. Strömwall har sedan han lämnade HV öst in poäng i Liiga och KHL och fått chansen i Tre Kronor. Han är just nu klubblös efter att ha brutit sitt kontrakt med Dinamo Minsk.
Tror många hade gjort det, men det är som att jämföra äpplen med apelsiner. Sandberg hade, i min mening, varit perfekt att få in på den positionen som Önerud lämnar efter sig.
Pratades lite om Philip Larsen som en drömspelare för ett tag sen. Klar för Esbjerg i danska ligan. Där har vi en kille som inte går för degen utan andra värden. Klass!
Kenny Agostino, eliteprospects.com/player/7 … y-agostino
Beroende på hur det blir med Petersson, Tedenby o X (kanske inte ens blir fyra forwards in) så hade det varit riktigt fint att få in honom. Spelade i Torpedo förra säsongen, och i det amerikanska OS-laget, med Miele. En pålitlig poänggörare genom hela karriären. Han var också på SHL-klubbarnas bord innan transfer deadline, så det känns som han kan vara intresserad av att spela i Sverige.

Beroende på hur det blir med Petersson, Tedenby o X (kanske inte ens blir fyra forwards in) så hade det varit riktigt fint att få in honom. Spelade i Torpedo förra säsongen, och i det amerikanska OS-laget, med Miele. En pålitlig poänggörare genom hela karriären. Han var också på SHL-klubbarnas bord innan transfer deadline, så det känns som han kan vara intresserad av att spela i Sverige.
Hade varit grymt, sett från statsen, snittat ca 1p/game under flera år i AHL/KHL.

Flytta denna till seriösa

Danneman:
Hade smakat riktigt gott.
Agostino-Miele-Petersson
Ja men ja tack om det stämmer!

Danneman:
Haha Quila såpass.