Undra om vi får ett påskägg på lördag? Ingen Camara tack i bara…
Hoppas inte det. Då kommer det att vara från ett lag som spelat klart. Och det finns väl ingen intressant spelare som redan spelat färdigt?
Det är helt sant! Isf Strandell
Kan de vara så att Carl Klingberg är en av landslagsspelarna som är klar för nästa säsong? Bara spekulerar liye. Hans lag spelar semifinal i Schweiz. Därav kanske presentation dröjer. Som sagt bara spekulerar.
Kan Cody Eakin vara aktuell? Han fick lämna Langnau och bra statistik i NLA.
Spelade han inte nyligen med WK71?
Jag svarar mig själv.
Yes, he did. Gjorde det riktigt bra i @Andersson711’s barndomslag.
Sedan blev han tradad till Jets och sedan sabres. Det är ju dödsstöten för vilken spelare som helst.
jatack till honom. Så kan han ligga på wild bill att komma hem. win-win
1C är väl den positionen som är roligast att spekulera i, känns som namnet bör finnas i denna listan. För är väl rätt osannolikt att man chansar på en nordamerikan som aldrig varit över innan:
NL
Colton Sceviour
Cody Eakin
Kris Bennett
Riley Sheahan
Carter Camper
NHL/AHL
Lias Andersson
Aleski Heponiemi
Simon Ryfors
Henrik Borgström
Sakari Manninen
Kevin Stenlund
SHL
Nick Shore
Mikael Ruohomaa
KHL känns högst otroligt, men OM det är aktuellt är det givetvis endast spelare som skrev på innan kriget.
Riktigt fin sammanställning.
Sakari Manninen vore riktigt fin som första center. Utvecklats enormt sen Örebro åren
Minns när jag lirade med Vegas på NHL 94 när jag va liten
Det var tider det.
Finns det någon grund i snacket om Sandberg eller är det bara förhoppningar eftersom hans kontrakt går ut?
Grov (fortsättning på) OT, men inte tusan fanns det ett Vegas på NHL 94?! Tänker ni på Whalers?
Slänger in ett namn som troligtvis är totalt orealistiskt i och med kontrakt även nästkommande säsong.
Jacob Moverare hade jag gärna sett i HV71 igen.
Mycket god vän med Lias som de flesta av oss drömmer om och dessutom en bakgrund i HV71.
Ruohomaa hörde sig Nubben för om under säsongen.
Borgström droppade Mrmadhawk så där försöker Nubben garanterat.
Shore hoppas jag att vi förlänger med.
Ryfors är riktigt bra men hur ska vi kunna locka honom då både Frölunda och Rögle vill ha honom?
Lias eller Kevin vore såklart mycket trevligt. Har väldigt svårt att bedöma trovärdigheten i eventuell återkomst.
Bettar på Shore och Ruohomaa alt Borgström och Shore.
Ändå viktig OT. Var på väg att dm:a @Andersson711. Återkom gärna med svar för det här behöver redas ut
Att jag och @Andersson711 hållit på Vegas Golden Knights sedan barnsben, det är inget att hymla om. Viva Las Vegas!
Bogrström känns helt klart i intressant.
Lias är ju drömmen och man vet vad man får av honom likadant med Shore.
Sen är det riktigt kul att Hv börjat värva finnar igen!
På tal om Borgström. Hans pappa har kusiner i Jönköping, men tyckte detta var lite komiskt… Säkert sagt med glimten i ögat dock! Haha.
Stämmer att han har släkt i Huskvarna. Finlandssvenskar som bott här väldigt länge.
Borde ju kunna innebära att han blir liiite lättare att värva.