Men gillade ju inte alls HV, snarare Dif…
Nja, vill minnas att så va fallet, 94 va längesedan så minnet KAN ju så klart svika mig en aning
Höll ni på Vegas innan 2017?
Jag måste ha missat något här…
Jag med
Som sagt, vi är OVF - Original Vegas fans. Varit med sedan tidernas begynnelse!!!
Hörni, detta är spelardrömmartråden = vi behöver sätta upp ett schema för kontroll av in- och utpassager på Biltema. Pronto!
Ja, hög tid. Jag kan tänka mig stå i korvkön.
Ja med. Van vid Lindvalls korv förvisso, men får duga med Biltema. Tänker att mrnorrland kan få välja pass först, han har ändå en bit till Jönköping. Norrland, vad säger du?
För att återgå till ämnet. Min dröm verkar förbli en dröm dock. Får längta vidare efter Pilut, det var nära men vi får hålla ut ett par säsonger till…
Ska han till Schweiz alltså?
Sånt kan ändras
Oskar Nilsson i Skellefteå är Luleåprodukt, han sa i ett klipp att han alltid hatat Skellefteå, nästa säsong spelade han för dem…
Trist att det inte blir någon Pilut :(. Har alltid gillat honom skarpt
Hört något om vem det kan bli istället?
Vet inte vad det blir för Pilut men han stannar utomlands. Svårt att hitta någon i Piluts kaliber så vad jag förstått det som så blir det en tvåvägs Donovan-typ och mer krut läggs på centrar och fw för andrakedjan.
Har vi alltså en första center då? Är Lias också en dröm nu?
Känslan är att även Lias kommer stanna utomlands ?
Nästan lika bra, hade blivigt väldigt baktungt annars. Baksidan med Sepällä ser ju redan top-6 nivå ut…
Det är nog bäst att utgå från.
Om vi nu gått för Pilut och det spruckit borde ju norberg trots allt vilja ha in en toppback till istället då, törs man föreslå Sklenicka från brynäs då eller är han diskad för att han spelade i ett dåligt lag?
Tyckte han var rätt dominant när han var inne och bra i båda zonerna.
Edit blev nåt fel här, detta inlägg är inte ett svar till AntonB utan en allmän fundering.
Det har ju ryktats att han ska till Leksand, men vore inte Max Veronneau ett jävla kap…
Jo, men har han inte kontrakt så att om han lämnar NHL så är det bara Leksand han får spela för?
A det kan stämma, har inte full koll där!