Carl Klinberg gick till frölunda så han kan vi glömma. Deras lag kan man inte skoja bort nästa säsong iallafall… Han förblir en dröm
Klingberg är ju inte direkt nån superspeys så det gör ingenting.
Que??? Klingberg är ju förstakedjespelare i varje lag i SHL. Ingen poängspelare men topp SHL i det han gör. Är som Rydahl. Vilket jävla lag Frölunda får.
Nu tycker jag du får ta ett glas vatten
Klingbergs statistik har varit på nedgång senaste åren, ungefär som Boedkers var innan han kom hit, jag kan säkert ha fel men jag tror inte man ska tro allt för högt om honom.
Jag har haft fel många gånger förr, men Klingberg tror jag man inte ska placera i en topp6 roll.
Håller med!
Inga nyheter om nästa målvakt än? Såg att Vilho Heikkinens kontrakt med Tappara gick ut, ung med ljus framtid, kanske presenteras med Seppälä?
Verkar som att det blir Erliden och att man kommer att matcha Ortio stenhårt. Så länge han är hel så är det kanske bra, då sparar man en lön åtminstone
De som drömde om wallmark, han är klar för Schweiz
Vad tror ni händer med Big Sam?? Han gjorde det bra i slutet av serien.
Skulle gissa på Modo.
Hade gärna sett någon av dif-fjunisarna. Någon mer forward av dem som kan slå igenom. Lite ungdomlig entusiasm. Sno någon av de tre hade varit skoj.
Hade gärna sett någon av dem också, gillar särskilt Lekkerimäki. Finns mycket hockey i den killen, nackdelen att han kan försvinna till stora delar av matcherna. Dock fullt i våra nedre kedjor, men hade man kontrakterat en sådan junior istället för Måns/Herman hade jag inte klagat.
Kan Vejdemo vara en intressant spelare om vi inte får in Shore? Han ryktas ju ha Shl intresse och Nubben har jag för mig kollade läget på han förra säsongen om jag inte minns fel? Nu kanske han inte är den " spetsen " men han är ju ändå rätt bra center
Här blev man lurad
det ligger i drömtråden så det är ok
Syftade till att någon lagt ut en video -“Welcome to Hv”
fattade det, men fortfarande: en dröm, låt dem drömma. Kan ju till och med bli en sanndröm
spännande o se vem som har rätt quila elr mrmadhawk
mrmadhawk någonsin haft fel? Tycker han sätter allt i stort sätt. Varit nån värvning som fallit ur sista sekunden typ Kodie Curran men de är en av få.