risken är nog ganska stor frölunda som letar center tar Lias före HV
Varför är en spelare som Anthony Greco klubblös? Tycker han var riktigt riktigt bra större delen av förra säsongen och hade en enorm fart på rören samt gjorde mycket poäng. Nu är han iofs RW och inte C, men tror han hade varit ett enormt bra tillskott till vår trupp
tror han är/var skadad
Jeremy Colliton.
drömvärld
Sheldon Rempal som är 28 år och som troligtvis inte kommer få chansen i NHL.
Gage Quinney som kan spela center och som producerar bra i AHL men aldrig fått chansen i NHL och kommer troligtvis inte få det heller.
28 år och som hade kunnat bli en spelare man kan ha många år framöver.
Inget att fundera på sälj nubben och montén och köp båda två🙃
Har en kollega som är halvfinsk och håller på SaiPa. Ett lag som saknar framgång ordentligt sen många år. Han säger dock att de har en kille nu som är riktigt vass och som förmodligen kommer gå till Sverige efter jul när finska bottenlagen dumpar spelare. Valterri Ojantakanen är namnet, 23 år, ska tydligen ha bra näsa för mål. Kanske inte ett drömnamn men slänger in honom här då det kan vara en low risk-high reward beroende på priset.
Problemet med en som Shore är att Frölunda garanterat kommer vara intresserade. De har sagt att de ska ha in en center till, och det är nog roligare att spela där denna säsongen.
Det är nog enklare att välja Frölunda om det är så att Nubben nobbade honom i våras… Men den som lever får se.
tänk mardrömmen frölunda värvar båda framför HV…
Så otroligt dumt, varför skulle en viss grupp människor vara latare än andra?
I värsta fall får man ge spelare lite tid med extra träningspass och mindre istid under match. HV har ju en tendens att plocka in spelare och träna dem i form för att sedan släppa dem…
Det handlar väl om att de tränar på egen hand borta i Nordamerika, men rätta mig om jag har fel!
Lias Andersson på waivers!!!
klar för frölunda i 2 veckor…
Skulle inte förvåna mig…
Intressant…
Han kommer hem innan jul!!
sätt han på nästa plan.
Ge han 1C samt sportchefsjobbet.
Tänk en kedja med Tedenby - Lias - OSL
Far ända in i baljan va gött!