Silly season 23/24: Spelardrömmar

Bröderna Abbotts alltså.
Då blir det nog äntligen ordning och reda tror jag !

Håller tummarna

Bifogar bilden till ditt inlägg här.

1 gillning

Hoppas inte på abbots…

Varför inte??

Tror fortfarande Nicklas Ericsson känns som det mest aktuella alternativet

1 gillning

Känns inte som rätt väg bara. De lyckas ju inte asbra i Rögle trots vansinnigt många överbetalda “stjärnor”. Tar Niclas Eriksson och någon nytänkande sportchef 100 ggr hellre.

Eriksson känns ju som ett väldigt bra namn, men frågan är hur aktuellt det är? Han lär säkerligen haft chansen att komma redan i våras, men valde SC i Örebro. Vad talar för att han skulle byta bana igen efter bara ett år?

Jo tjena. Jag har hört att Patrik Allvin blir ny sportchef nästa säsong och ska ha handplockat Sam Hallam med sig.

Vi får väl se vad som händer. Bara det kommer in personer som tar föreningen framåt och gör oss bättre

Med tanke på hur HV71 strör pengarna så kan man väl göra det på en riktig sportchef och en riktigt bra HC!
Alla lockas av pengar.

Jag tycker man ska göra allt man kan för att få Henrik Evertsson och Niklas Eriksson till HV71. Ge Henrik 500k i månaden så kommer han. Han vet verkligen hur man bygger ett topp lag och undra hur bra han hade kunnat bygga ett lag med HVs budget.

2 gillningar

Ta Hall istället som jobbat bredvid Evertsson i ett gäng år, och dessutom varit NHL-scout :slight_smile: Blir vår egen Evertsson. Ang ryktet om Abbotts så snackades det om efter -25, vilket inte känns helt logiskt. HV lär inte vänta så länge på nåt nytt.

Hela budgeten hade gått till sportchefen så blir ju inte mycke pengar kvar till laget heh

:rofl::rofl: dom har alltså såhär ett och ett halvt år innan deras kontrakt går ut, bestämt att ta över Hv. För Rögle lär väl inte släppa dom i förtid.

Känns spontant som ett troll.

Den där profilen har ju nada trovärdighet.
Hashtagg på bilden han knåpat ihop och taggar Höken…
Luktar som nåt han hört på en pissoar halvfull på krogen.

Men vem vet, även en höna…

Det hade ju inte hockeykarusellen heller innan det kom ut om både strålman och Önerud va?

Därför jag skrev “även en höna” :slight_smile:

Verkar inte få tag i någon power fw? Marknaden är väl säkert tunn….

Märks att du inte sett Dichow när han är som bäst. :wink:

Vad tror vi om chansen att få hem Oskar Olausson och vad det skulle kunna ge? 1 NHL-match så här långt.