Tack för spaningen! Spännande att få vad Shore kan ställa till tillsammans med 17 och 20.
Spännande även med Borgström med 56 och 40. Hoppas han kan servera 56 flippmackor som sitter i bortre krysset.
Ingen Tikka alltså?
Tack för spaningen! Spännande att få vad Shore kan ställa till tillsammans med 17 och 20.
Spännande även med Borgström med 56 och 40. Hoppas han kan servera 56 flippmackor som sitter i bortre krysset.
Ingen Tikka alltså?
Varför inte OSL - Borgström - Lenc?
Shore ser fin ut.
Ingen Tikka på is i alla fall.
Bilen står dock på parkeringen
Bra detektivarbete! Det är inte så att Shore fått den bilen och att Tikka håller på att sTikka?
(Endast spekulationer)
Vad är det här Tedenby i 3:e? Vad händer
Tycker uppställningen är klockren att prova bra Lindbom & Co
Oerhört viktigt med Kaski tillbaka i powerplay.
Ser riktigt fin ut på blå.
PP1
67
19 20 17 73
PP2
27
56 28 75 40
Noterar att jag inte ser någon 21:a bland dess siffror
Johan din sexiga j*vel.
Skiter hur säsongen går, efter att ha sett kedjorna från träningen så vet jag att du är här inne och läser
Därför att Forsberg såg pigg och sugen ut! Han kommer att ha torrt krut i klubban framöver!
Gillar de nya formationerna. Har väl egentligen bara två synpunkter. Den ena är att jag hoppas Strandell/ Fransson tar platsen bredvid Sjöholm, så han kan komma till sin rätt som en defensiv kugge i sitt backpar. Den andra är Tedenby som jag tycker sänker varenda kedja han spelar i. Hade gärna sett en junior där, tex Pettersson och Tedenby 13-14 forward.
Håller med. Tedenby förtjänar ingen plats i laguppställningen baserat på hur han har presterat. Pettersson har ju varit riktigt bra när han har fått chansen. Våga satsa på juniorer HV!!!
Ang. Fransson vet jag inte hur det blir med. Han skulle ju bara spela två matcher med Hv nu. Inte hört något annat. Nu blir jag osäker på om det var Fransson eller någon junior som tränade med 44 idag
Vill vi att han sticker då? Jag hade gärna gett han chansen o visa lite som vinge och att han använda framför mål i pp och inte slottet som han stått i pp2
Det var junioren Viktor Nilsson som tränade med nr 44 idag.
Tvek på Tikka, kandidat till årets flopp.
Skeppa han och leta efter en ordentlig power forward, en Jere Smejkal hade suttit fint
Meeeen kan dom inte sluta envisas med 5 och 18 tillsammans, det funkar inte.
Foppa Borgström OSL låter ju skitbra! Borgström slår fina passningar till Foppa. Deras speltempo borde passa varandra, för båda är lite småsega på rören. OSL tror jag kan komma igång ordentligt, för man såg verkligen vilken potential han har i början på säsongen.
Jag tror dessutom att Teden passar bra i tredje med Nättinen och Lenc. Kan nog bli bra detta.
Tror det samma, OSL åker upp på högerkant och gör en extra sväng så de andra hinner in i zon, lirar bakåt till borgström i mitten av zon som håller i en halvsekund tills foppa har placerat sig till vänster och måttar skott, sedan ett pass ditåt diagonalt igenom zon och smack.
Någon som har varit på träningarna nu måndag och tisdag?! Hur har det sett ut? Fortsätter man med samma formationer och så? Lite nyfiken!