Spaningar från träningar

Du är grym! Stort tack för allt värde du bidrar med till forumet! :folded_hands::folded_hands::folded_hands:

9 gillningar

Tycker det varit bra ändå även när man förlorat men självklart märker man att det är mer positivt nu när man fått vinna lite, killarna är gladare, skämtar lite mer, samtidigt verkar de riktigt taggade för imorgon.

Eriksson är stark framför målet, stor och stark, kommer spela en hel del boxplay. Så förhoppningsvis blir detta bra.

36 gillningar

Kanon tack, du gör ett grymt jobb :slight_smile:

Vore så kul om dem tog vara på morgondagen :slight_smile: Intressant att följa Eriksson.

5 gillningar

Dina uppdateringar är guld värda, tack! :star_struck:

6 gillningar

Någon som kan rapportera från dagens träning?

1 gillning

Hatakka tillbaka idag.
Dichow körde för fullt idag.
Lindström tillbaka i röd tröja.
WIN kör för sig själv på is.
Luoto är fortfarande out.

Ingen lagträning idag.

Backar tränade för sig själva i A-hallen:
Borgman
Hansson
Alsing
Fransson
Hatakka
Rindell
Lagerberg
Gustafsson
Blanár

Och målvakter/FW i B-hallen:

Lehtinen
Dichow

Woods
Rousek
Heponiemi
Johnsen
Kloos
Ang
Tedenby
Reber
HP
Pasic
Eriksson
Stål Lyrenäs
Lindström (röd tröja)

31 gillningar

Ingen Luoto oroar mig, mycket. Tycker Joona är en av våra absolut viktigaste pjäser.

15 gillningar

Gött med Dikken tebax!

Så får man hoppas han inte tappat formen av all vila utan klubban.

3 gillningar

Vet du något kring Luoto? Märkligt när han var tillbaka o målskytt o bra o sen helt out igen. Är det ögonen?

Mycket märkligt, han behövs verkligen.

Tack för rapporteringen! Fult av Håve att dela upp sig i två hallar så att du måste springa fram och tillbaka :wink: Grym leverans från dig som alltid.

17 gillningar

Inga officiella rapporter. De har väl ryktas osäkra illavarslande rapporter. Dock när det är såhär tyst generellt brukar sällan vara bra. Troligtvis man inte riktigt vet hur allvarligt de är och/eller inte riktigt hittat problemet.

1 gillning

Lite nyfiken på hur dina dagar ser ut.
Säger till frun att du fixar tvätten? Skubbar från skolan? Pensionär? :smiley:

3 gillningar

Inget av dem :grinning_face_with_smiling_eyes:

Jobbar eftermiddagar/kvällar bara för att kunna se träningarna på förmiddagarna :see_no_evil_monkey:

40 gillningar

Så du offrar att se matcherna för att kunna bevaka träningarna? Legend! Ganska smart iofs då matcherna bara är ett konstant mörker. Svårt att förlora en träning, även om jag är säker på att om något lag skulle kunna lyckas med det så är det HV71.

21 gillningar

Matchdagar smiter man tidigare från jobbet :zany_face:

12 gillningar

Är de nån träning idag?

Den är slut. Så här såg det ut idag.

Johnsen tränade idag och reser nu till Stockholm för spel i AIK.

Dichow endast 10 min på is idag…

Lehtinen
Höglind
Dichow

Borgman Hansson
Alsing Fransson
Hatakka Rindell
Lagerberg Gustafsson

Woods Rousek Heponiemi
Kloos Reber Ang
Tedenby Lindström HP
Pasic Eriksson Stål Lyrenäs
Johnsen

19 gillningar

31 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Tråden om #39 Jamiro Reber

Någon på plats idag?