Spaningar från träningar

Isf känns det som vi lägger alla ägg i en korg. Hur står sig den kedjan mot konkurrenternas första?

1 gillning

Usch är lagom orolig för matchen idag, tror vi kommer bli helt krossade

Ja det är väl givet.

PP2 på dagens träning enl inlägg på Xitter…

Pasic, Mysak, Borgman, Lagerberg, Fransson

Den såg jag inte komma.

2 gillningar

Äh sätt in hattakka som skymmare och blanar som speluppläggare så har vi ett saftigt PP…

2 gillningar

Har man så dåligt pp man är så rädd för insläppta mål att man måste safa upp med 3 backar?

1 gillning

Krossade vet jag inte, det beror väl på om de har fått ordning på sitt försvar. Rögle var i final senast så de kan bli svårt, jag tror på en förlust men den behöver inte nödvändigtvis bli enorm.

Antar att Hardman ska in där sen.

Lagerberg C där.
Men det kan ju vara så att inte alla var med på dagens träning…

Yes! Våga testa lite fler backar :folded_hands:

Jag ville se Fransson till höger redan förra säsongen, men han tar point?

De där skrämmer inte ens hc dalen

Jag ville ha Kaski, Andrae och Laleggia i en uppställning en gång i tiden.
Skickligast ska spela.

Fransson, Borgman och Gustafsson tycker jag är givna (men inte i samma pp).
Lagerberg är intressant, han har bra spelförståelse. Inte tänkt på honom som möjlig ppspelare innan.

1 gillning

Carl från VGB på X: Herman Liv kliver av dagens träning efter att ha skadat sig runt överkroppen.

10 gillningar

:face_with_symbols_on_mouth::face_with_symbols_on_mouth::face_with_symbols_on_mouth: Jävla skit. Hoppas inte det är något allvarligt :face_with_symbols_on_mouth::face_with_symbols_on_mouth::face_with_symbols_on_mouth:

Lättare skada som övergår till säsongen är körd…..

För helvete.

Nu räcker det.

Det får inte vara något allvarligt.

1 gillning

Kan oxå vara en försiktighetsåtgärd, Herman fick ju stundtals slita ganska hårt under gårdagen så kanske känning av någon form av överansträngning (?)

2 gillningar

Körde dom på samma formationer idag?

1 gillning

Inget 5/5 spel på dagens träning. Ang saknades. Gistedt klev in när Liv fick kliva av.

2 gillningar

Ingen raport kring herman?