Han klev ju av för en timma sedan så vi får nog vänta lite.
Sorry otålig, så jävla typiskt bara ![]()
Ser ut att vara lite tjall med nacken.
Förhoppningsvis inget att oroa sig för.
Bilden snodd från xitter.
Hjärnskakningskåll?
Det vi ser på bilden en palpation över käkleden, primärt där palperas collum och anglus av käkbenet. Troligen efter ett skott som tagit illa. Säkert öm och stel. Jag hade inte jagat upp mig för det just nu.
Inga ljumskar eller höfter iaf. Då är det lugnt
Herman fick en puck på halsen, så man tog av honom för undersökning. Han mår bra, så det är ingen fara. Allt enligt JP.
Ang då? Sjuk?
Nästa gång jag får för mig att googla nåt symtom så postar jag på forumet istället.
Här kan man få kvalificerade svar på det mesta.
![]()
Ont i magen. Huvudvärk. Ångestattacker. Alla typer av symtom brukar kunna härledas till ”lidande hv-supporter”
Ordinerar det vanliga.
En HValium och två glas vatten.
Ingen pilsner.
Doktorn ordinerar: ”två dagars vila med puck”
om en vecka kommer de ut att herman brutit käken och adamsäpplet är svullet. Behövs operation och borta 8 månader
Doktorn ordinerar en Blomma![]()
![]()
Hade jag inte varit sån paragrafryttare som slaviskt följer forumets alla regler hade jag bett Chat GPT om en bild: ”Blomman som liggandes ses vila med en puck som kudde”
Ok kanske dags för NHL spelare att börja använda microlätta halsskydd.
Du får min tillåtelse. Jag tar din bann. ![]()
Från och med idag är Heponiemi tillbaka i full träning, han har bytt den röda tröjan mot den blå.
Hardman gör sin första träning med laget och går in i en kedja med Mysak och Kloos
Liv
Sandström
Borgman Lagerberg
Alsing Fransson
Gustafsson Hatakka
Viggo Andrae
Annborn (röd)
Hardman Mysak Kloos
Heponiemi Lindström/Johnsen Pasic
Woods Rousek Ang
Laz Eriksson WIN
OUT:
Glifford
Blanár
Hansson
Magnertoft
Stål Lyrenäs
”Om vi vill vara ett bra lag, då måste vi få in ett mindset att attackera målet hela tiden. Det behöver vi göra bättre”, säger Eriksson i en samling. Han vill se mer desperation mot målet i anfallen.