Spaningar från träningar

spännande med Reber, tråkigt med AP20 som ändå är galet viktig för oss

1 gillning

Vill inte få upp några förhoppningar alls egentligen (allt vad förhoppningar heter dog när vi åkte ur SHL).
Men lek med tanken att Reber skulle vara en ny Fiala eller Elias Pettersson och bara går in i truppen och tokdominerar i höst.
Blir fladdrig i kalsongen bara av att tänka på det.

15 gillningar

Har säkert handlat om taskigt självförtroende tidigare vilket lett till att han tänkt för mycket och därmed dragit ner tempot i PP. Lite självförtroende samt kemi i PP-formationen och han skulle nog kunna leverera en jävla massa poäng där, den klassen besitter han.

För han användes helt fel. Han ska ha en roll likt den Voutilainen hade som skytt.

2 gillningar

Någon som såg träningen idag? Alla med?

Ni som vill se träningen idag så är den i Ravemahallen 10.30.
Isen i Husqvarna Garden klarar inte riktigt denna värmen.

1 gillning

Såhär tränade dom idag.

Första kedjan är ju ärligt talat jävla klass på.

11 gillningar

Bara jag som vill ha in Radan på en andra Lina där och byta honom med Brännström?

3 gillningar

Jag håller med

Radan och OSL spela mycket ihop förra året och bättre låta dom fortsätta med de ja

2 gillningar

Dom var grymma tillsammans stora delar. Borde matchas tillsammans.

tycker ändå teden, kero och lenc är lite intressant. Tycker Lenc o Teden hade bra kemi stundtals förr förra säsongen

2 gillningar

Håller med. Radan ska spela topp 6. Men viktigast för mig är att man fortsätter matcha Jamiro Reber. Killen har så mycket hockey i sig så tror han kommer slå igenom i shl om han verkligen får chansen.

Tack för att du delar!

In med AP på Tedenbys plats så har vi tre jämna kedjor.

Håller med.

Hur stor talang är Reber jämfört med typ Fiala anser ni ? Samma nivå någorlunda ?
Grymt spännande å följa honom.

Hoppas någon spanar på värmningen idag

Om han lirar i SHL och han gör det bra redan skulle jag säga stortalang. Fiala var och är riktigt riktigt bra. 428p i NHL so far, när han slutar kommer det nog hamna på närmre 800p.

Reber känns ju dock sjukt intressant och vore kul om han blir en joker.

5 gillningar

Fiska var 16 år när han kom upp i A-laget. Reber kommer nog bli en riktigt bra Shl-spelare, NHL tror jag inte.

Enig. Dock tror jag han blir en stjärna hemma i Schweiz om några år.
Får vi behålla honom i 2-3 år ska vi vara glada.

1 gillning

När är värmningen imorgon?