Absolut tror ja alla är överens om att Borgström ska lira på kant och inte som center men saknar ang defensiva kvaliteter så ser ja hellre Borgström där tills ofm är tillbaka för att sen varken ha Borgström eller ang där. Blomman lät ju inte jättetagg på att lira ang som center
Jag tycker definitivt att Borgström ska lira center, av samma anledning som vi alla hurrar över kring värvningen av Ang - att det skulle förbättra helheten genom att putta bort Tikka m.fl.
Luoto-Borgström-AP (fick spela typ en match tillsammans innan Luoto blev skadad)
Ang-Kero-Lenc
Bränna-Reber-Teden
Träff-Lindbäck-HP
När OFM är tillbaka petas Lindbäck från fjärde och Oskar tar plats mellan Kero och Lenc. Alternativt tar han centerplatsen mellan Brännström och Reber.
Eller så kastar man om lite hur man vill. Det viktigaste är att Tikka och Stakke inte spelar
Najs. Då borde han väl kunna spela innan uppehållet? Kanske på lördag?
Utan att veta överhuvudtaget så tror ja tyvärr inte det utan lär hänga på pappersarbetet och inte om han är här i fysisk person eller ej
Ska man gå på uttalanden från Abbott och Blomman så är det mer troligt att han lirar första matchen efter uppehållet.
Enligt Ang själv så har han lirat Center hela livet, förutom på senaste.
Hans defensiv och andra kvaliteter kan jag inte uttala mig om. Skit i defensiven. Fullt ös framåt i den linan. Inga defensiva starter
När OFM är tillbaka så skulle jag vilja se han centra 1-kedjan. Ingen poängspruta men kommer kunna skapa ytor framåt och ta det defensiva jobbet. Tror det blir ett bra komplement till AP och Louto.
Luoto-OFM-AP
Ang-Kero-Borgström
Brännan-Reber-Lenc
Träff-Lindbäck-HP/Tedenby (hade gärna vilja haft HP här men Tedenby kommer inte petas)
Ja varför inte. Ser ju inte helt dumt ut.
Lite OT i träningstråden nu
Väldigt mycket OT.
Kom igen, kolla vilken tråd ni läser i.
Det är inte uppenbart att det ni vill skriva om skall vara i den tråd ni läser något som ger er en tanke. Det är jätteenkelt att länka till inlägg om man så vill. Det finns en länk-knapp precis bredvid hjärtat.
Sedan kan man oxå trycka “svara”, men sedan välja vilken tråd man vill posta i.
Skyller på att jag var seg i skallen efter att ha kört 60 mil haha
Men håller med dig helt! Borde förstått vad du menade nu när jag läser det i efterhand!
Och HV har ungdoms camp så kan vara många anhöriga i arenan som slår ihjäl lite tid
Yeah, now we´re talking
Med packtejp runt knäna, snyggt. Hoppas att han kan spela i veckan redan.
Tror ni han är med idag han var med på matchmötet
Tror inte han är med. Självklart är han med på matchmötet, varför skulle han inte vara det? Han är trots allt en del av laget nu.
packtejp? Det där är benskyddstejp… lätt 20kr extra/rulle
Han såg riktigt fin ut Ang. Gjorde väl mål på de flesta lägena han fick. Fina pass, bra skridskoåkning. Han kommer vi få nytta av och han spelar såklart så fort papprena blir klara.
Var en lätt värmning idag så kan inte se vilken kedja han går in i.
Dichow vaktar kassen ikväll.
Efter värmingen var både Oscar Fisker Molgaard, William Ingberg Nilsson och Herman Hansson på is.
Just nu är han (ang) inte spelklar, papperna måste gå igenom, säger Blomqvist till JP