Märkligt
“Det står nu klart att han måste opereras och troligtvis missar resten av säsongen.”
Hade glömt bort Kaski. Var ska han in om han kan spela? Bredvid Seppälä?
Det var handen eller?
Han kom in på isen när träningen var avslutad och gled lite
Okej. De jag misstänke . Behövde bara få de bekräftat haha
Men tänk OM han kommer tillbaka innan säsongen är över!
Laleggia - Alsing
Day - Kaski
Seppälä - Hallquisth
Engsund - Sjöholm
Jag väljer att fokusera på ordet “troligtvis”
Kaski har varit på is sen förra veckan, men det är nog för han bara vill hålla igång även om han trycker in ett par dragskott i krysset då och då så är det lite värre med slagskottet som han inte kan avlossa ännu.
Jag vet inte hur lång tid det tar att läka helt men säsongen kan ju hålla på in i april-maj om…
Så det beror väl helt och hållet på hur lång säsongen blir.
Var det inte Pelle G som spelade slutspel i mitten av 00-talet med bruden handled? #villmansåkanman.
Nja var väl senare än så. Borde varit typ 2004?
2004 är väl mitten av 00talet?
På tal om skador, hade inte Ledin nån form av knäskada eller minns jag helt galet där?
Ja, i slutspelet 2010 mot Timrå slet han av korsbandet (han trillade och fick någon över sig) och spelade med specialskydd resten av slutspelet.
Så vart de ja, krävs lite karaktär för att göra något liknande ändå. Mindes ej om de va just korsband eller ledbandet som gick åt skogen där.
Inget slår dock Thörnbergs skadade pung 2017!
Haha så jäkla sant, den berörde fan mycket. Extra kul att han slår sista assisten till Öneruds avgörande =)
Inget går att bryta där bara att spela på
Tycker nästan det roligaste är när han är framme och snackar med domaren om att de ska hålla ett extra öga på klubbor mellan benen i match 7…
”Ja, jag kom i skottlinjen. Skottet var inte så hårt, finns ingen som skjuter hårt i Brynäs. Men det tog illa. Gjorde så oerhört ont. Värkte i ryggen och magen och jag ville bara spy. Hemsk smärta, säger Thörnberg.”
Vilken kung han var!