Haha tänkte inte ens på det. Problematiskt efternamn i skrift😅
Ang = spelaren. ang = angående. Svårare än lågstadiesvenska behöver det inte vara.
Tror inte att man behöver förklara tt det va ett skämt men det behöver man tydligen. Så. Det va ett skämt. Suprise.
Var inte ditt jag svarade på. Det var uppenbart ett skämt. Dock inte det som kom efter.
Jag är lat. Finns det statistik på hur många av hans poäng som kommit i PP? Mycket poäng i PP kan ju vara en delförklaring till en sådan skev statistik (i kombination med att inte vara så bra defensivt).
Ne enda ja kollade på va elite, men mig veteligegen går det inte se i vilken spelform de kommit i? Iallafall inte utan premium?
Jag spelade bara med i skämtet professorn, lugn.
Det kan ju dock bli ett efternamn som kan te sig lite lustigt i skrift om någon slarvskriver eller slarvläser. Lågstadiesvenskan kan jag så du behöver inte vara orolig. Beklagar att det inte framgick. Åter till ämnet nu🙂
HV värvar nog in en Stabil första C som kanske kan spela innan uppehållet.
Tyler Johnson har inte fått nytt kontrakt i amerikat än, snacka om klass center där.
Det vore fullständigt surrealistiskt att se Tyler Johnson i SHL, och då helst i HV såklart .
Han verkar vara kvar och träna med Boston efter sin PTO. Boston har problem med sin bottom 6 scoring och kommer förnodligen snart få loss ca 1 mille från sin cap hit, vilket möjliggör en signing av Tyler för den pengen. Hade varit coolt att se han i HV dock…
Tänker tillbaka till när man presenterade Jan Hridina. Jävlar i min låda vilken spelare man fick in då.
Tänk om man ännu en gång skulle få in en sån klasscenter som välter omkull hela hockey Sverige.
Men där får vi drömma vidare. Men tänk om Abbott verkligen skulle fläska in med Johnson.
Ja Tyler Johnsson vore mumma.
Någon som vet vem denna ”Malte Aaltonen” är?
Kan det vara Miro Aaltonen från Kloten, har en jätte säsong och kontrakt 24/25, inte så troligt dock. Hittar ingen Malte.
blandning mellan två namn på spelare som är lik Ang
Malte Strömwall / Juhamatti Aaltonen antar jag.
Full fart framåt. Jobba hemåt, njee, ibland.
Nåt sånt de siar om.
Jere Karalahti som sportchef - Vilken toppspelare hade vågat tacka nej till ett kontrakt?
Om han dessutom värvar Lodin så…
Och Adam Ruzicka
En till backskada i Timrå. Kom igen nu för fan Nubben!!! Nyberg!