Spelarmarknaden 24/25 (drömmar & farhågor)

Ja det tycker jag. Vi vet vad han kan göra tillsammans med #20.

1 gillning

De får gärna spela ihop så länge det inte är i HV71.

De två ihop med Tedenby kan bilda en kedja i Lakers eller LHC.

2 gillningar

Status på Alavaara? Är han aktuell nu när hall inte kommer? Georgsson verkar vara högst oklart.

1 gillning

ABSOLUT INTE… ett avslutat kapital

2 gillningar

Nick Shore har inte fått ut sin kapacitet sen flytten, dags att han vänder hemåt igen.

1 gillning

Vet inte om jag vill ha in Shore, i kvalet mot Oskarshamn var han rent av dålig,

8 gillningar

Nej ingen Shore tack.

1 gillning

Vi byter Shore mot Tikka. Win win.

12 gillningar

Förstår inte vart WIN kommer in i bilden men gillar idén :wink:

3 gillningar

Nej Shore har passerat zenit. Det gjorde han ungefär runt nyår förra året, efter det var han kass.

Fick lite information från en vän till mig som har lite insider information. Han hävdar att det är Day som man vill byta bort till Schweiz och få Borgman. Vet inte sanningshalten i detta, postar detta här.

9 gillningar

Efter senaste matchen så hoppas jag verkligen inte att det blir så!

Sanny och Svensson trodde ju i princip att Borgman eller typ Lehtonen skulle floppa om de återvände pga alla förväntningar. Jag tror att det är skitsnack. Visst att det har funnits utmaningar med AP och Tedenby, men Färjestad t.ex bärs ju i viss mån upp av sina egna förmågor som Nygård, Magnus Nygren etc. Dahlén och Hållander etc i Timrå är ett annat exempel.

1 gillning

Låter rimligt day skulle nog göra sig fin i NL med tanke på de offensiva kvalitéerna och noll i det defensiva. i SHL måste du vara bra defensivt pga strukturen osv. Borgman är en tvåvägsback så tar han före day alla dagar. vi har släggan på blå redan.

3 gillningar

Jaaa tack!!

Även om man på något sätt tycker om Day även om han är så kass så skulle jag nog inte tacka nej till denna trejd. Day är en offensiv back som skulle platsa bra i NL medan Borgman är den tvåvägsback som passar bra i SHL.

En match av 20. I övrigt klappkass.
Skulle kunna ersätta med valfri junior. Mem tackar såklart inte nej till Borgman om det nu skulle vara så.

Lyckas Abbott byta Day mot Borgman tatuerar jag in hans ansikte på mitt arsle. Snacka om uppköp

13 gillningar

vi screenshottar denna va?

5 gillningar

Fixat, haha :laughing: