Spelarmarknaden 24/25 (drömmar & farhågor)

ja då är ju Oliver Johanson perfekt ersättare

“Ganska mycket pekar på att Johansson istället skriver på det nya kontraktet med Timrå just nu, men ingenting är klart.”

Ännu en Timrå-spelare? :grimacing: :sweat_smile:

2 gillningar

7 poäng den här säsongen. Då vi kan likaväl satsa på Träff som har en liknande spelstil.

2 gillningar

varför skulle vi inte satsa på Träff?

Med tanke på överflödet av forwards som finns, inte minst långt ner i laget, tycker jag det sänder helt fel signaler att ta in en 21-åring från en konkurrent som producerat 7 poäng på 30 matcher. Då ska en sådan som Träff ha den rollen och inte behöva gå som trettondeforward eller på utlån.

2 gillningar

Men va? man kan väll ha både och på 12 forwards?, du vet lämnar folk så måste ju ersättare in o ska det vara ur egna ledet så måste det ju finnas något att plocka där. Litar fullt på Liljander här.

Jag menar inte att vi ska ta in Oliver menade mer att jag väljer han framför Måns om jag måste.

1 gillning

Det är ju det jag skriver. Men just nu har vi 11 forwards på kontrakt nästa säsong om man räknar Linus Lindström som klar. Då är det spets man ska värva och inte Oliver Johansson.

Johansson kanske står på HA-listan…

2 gillningar

Känns betydligt rimligare.

1 gillning

Vem är AHL-Tjecken madhawk nämner?

4 gillningar

Skridskostark tvåvägsspelare, 5/5 värvning i min bok. Komplett spelare, en något mindre fysisk Lenc med raketskridskor.

3 gillningar

Hv kanske ska lägga energin på att vara kvar i SHL och hitta en målvakt som håller.
Annars är det ju skitsamma för SHL kommer vi inte tillhöra annars.

4 gillningar

Riktig dröm värvning det där snyggt!

Kanske inte sååå konstigt precis, men kolla vilka som gillade inlägget om Angs förlängning…

15 gillningar

Fransson är klar!

12 gillningar

Vem är Olle fritzell?

4 gillningar

Var det inte så här Nubben handlade, med ett vinglas i handen en lördagkväll med laptoppen inne på Eliteprospect?

2 gillningar