Fast har Nässjö som moderklubb, kom till Hv till J18.
Ett litet tips i all välmening innan ni bara slänger ut er namn. Googla först, se 1. om personen har utgående kontrakt och 2. om personen är klar/ryktas klar i någon annan klubb. Nu är jag inte admin här längre, men ändå ett litet tips i all välmening
Som admin här så stöttar jag Dekman i åsikten att vi behöver försöka hjälpas åt med att bibehålla kvaliteten på diskussionerna. Det innebär att vi inte bara slänger ur oss grejor, ty det enda det medför är att forumet fylls upp av saker som är helt meningslösa. Dock är detta drömtråden, så det är ok att texvis drömma om saker, men det behöver ändå vara någon typ av medvetenhet i vad vi diskuterar.
Som medlem här stöttar jag @Diabolics åsikt kring @dekman s inspel.
Ställer mig i ledet
AIK bryter tydligen kontraktet med Bibeau.
Luleå ska ha klart med Lundin och Koivistoinen som center tre och två. Tänker att det säger en del om marknaden, och jag blir lite förvånad om inte Borgström startar som center. För jag hade inte varit glad om Nubben hade värvat Koivistoinen som en toppcenter.
Hade kunnat tänka mig Fredrik Karlström.
Skulle inte blir förvånad i slutet av sommaren att vi sitter här och önskar Hanzl hade valt HV ändå
Ärligt tror jag inte det kommer komma så mycket bättre centrar på marknaden. Det kommer bli en chansning om inte Lias kommer hem.
Kanske någon att värva
Inte som 1c
Jasek hade faktiskt passat bra. Då kan Fisker och Jasek tävla om andra center platsen.
Verkligen. Som 3c och slåss om andraspaden.
Sandberg är het ikväll. Hoppas på att ZAIK förlorar så att Svampen kan tackas av och komma hem.
Varför inte förra årets Iko-stjärna som är ännu bättre. Jiri Smejkal
VI SKA INTE VÄRVA FLER SPELARE FRÅN IKO!
Det finns en anledning till att de åkte ur.
Jag är väldigt sugen på Linus Karlsson.
Vi behöver en ny Eksjöbo i laget!
Nu spelade ju inte han i årets upplaga av IKO…
Jag skulle absolut inte säga nej till Jiri S
Smejkal va ju riktigt bra i Oskarshamn.
Då va de ju bra.
101 pannor, 27 barre, kan ligan och kan spela både forward och center
Absolut intressant!!