Spelarmarknaden 24/25 (drömmar & farhågor)

Abott känner väll även LaLeggia sedan tidigare i Rögle??

2 gillningar

Lasta vad som krävs, han är lätt värd 300k i månaden enligt mig

9 gillningar

Lasta hela Smålands skog på Laleggia och Puistola.

Men frågan är om Örebro ens får lukta på honom. Tror nog han kommer få känna på NHL kommande säsong. Men kommer han till Örebro så känns det surt! En Puistola i fel klubb känns inget bra.

3 gillningar

KÖÖÖÖR! Då kan vi snacka om “DEN BACKSIDAN”

3 gillningar

Finns inget realistiskt backalternativ jag hellre hade velat ha än Joey. Jäklar va fint det hade varit med Släggan tillbaka

2 gillningar

Kommer kung laleggia och strålman inte förlänger så hade jag blivit glad om Tim theocharidis tar hans plats.

Släggan är sista pusselbiten som saknas på backsidan. Köööp…

1 gillning

För alla gudar i Jönköping signa Joey!

2 gillningar

Jag tar gärna Laleggia men vill bara höja varningens finger för ev spel i Sverige och HV71 i huvudtaget! Är det ens troligt?

1 gillning

Ja, varför inte?

2 gillningar

Det är klart, jag säger inte att det inte kan ske. Går ju heller inte sia vad han vill.

En annan twist, bytte Landen nummer för att ge #16 till Släggan?

3 gillningar

För allt smör i småland signa LASLÄGGIA :white_heart::yellow_heart::blue_heart:

2 gillningar

Hur är det med Laleggias kontrakt förresten? Han hade ju ett par år kvar med HV när han gick till Schweiz. Borde han inte tillhöra oss nu igen då?

2 gillningar

Nej, vi bröt helt.

1 gillning

Så jävla dumt. Något om att det gynnade “bägge parter” enligt Kentbaclet.

4 gillningar

Ja va fan var det egentligen. Inte ett skit kom ut från det.

När röken har lagt sig och Nubben lämnat HV och tiden väl har kommit så skulle det inte förvåna mig om det kommer en och annan smaskig detalj om hur han upplevde tiden i HV.

2 gillningar

Kanske har en muntlig överenskommelse att köra ett år i Schweiz och sen komma tillbaka? Där av gynna alla?!

Oavsett så har ju HV på något sätt låtit honom gå trots kontrakt, och det borde ju förhoppningsvis gynna oss tillbaka på nåt sätt nu isf, om vi är en av klubbarna som vill ha honom.

1 gillning